نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

تصاویر جدید بازی Shenmue 3 شخصیت اصلی و محیط‌های بازی را نشان می‌دهند

قسمت سوم از سری بازی‌های Shenmue در حال ساخت است و حال یو سوزوکی، سازنده بازی، تصاویری از شخصیت اصلی و محیط‌های این اثر منتشر کرده که در طی مراحل ساخت گرفته شده‌اند. با زومجی همراه باشید.
یو سوزوکی اعلام کرد که در حال آزمایش بخش‌های مختلف Shenmue 3 مثل مکالمات، مبارزات و محیط‌های متنوع است تا مشکلات موجود رفع شوند:
در این مرحله از پروژه ساخت بازی، هدف اصلی ما تست نقشه محیط‌های مختلف است تا هیچ‌یک از آن‌ها بیش‌از حد بزرگ یا کوچک نباشند. برای مثال ممکن است یکی از محیط‌های بازی بیش‌از حد بزرگ باشد که در این حالت وسعت آن را به میزان ۲۰ درصد کاهش داده و تعداد افراد حاضر را نیز از ۱۰ به ۱۶ می‌رسانیم که باعث حفظ تعادل محیط‌های بازی می‌شود. تصاویری که منتشر کردیم همگی از حالت تست بازی گرفته شده و هنوز جای کار زیادی دارند. برای مثال شخصیت ریو هنوز از مدل قبلی خود استفاده می‌کند و دست‌خوش تغییرات زیادی خواهد شد. همچنین زاویه دوربین به نوعی قرار گرفته که از لو رفتن محیط‌های بازی پیش‌گیری شود. لازم به ذکر است که اعضای استودیوی سازنده بازی برای رسیدن به این مرحله از ساخت بسیار خوشحال هستند و حمایت‌های عالی طرفداران نیز باعث شده تا انگیزه کاری ما چند برابر شود.
بازی Shenmue 3 با حمایت‌های طرفداران ساخته می‌شود که بودجه کلی آن به لطف کیک‌استارتر و کمپین PayPal به ۶/۵ میلیون دلار رسیده است. سوزوکی همچنین چندی پیش اعلام کرده بود که این نسخه آخرین قسمت از مجموعه Shenmue نخواهد بود. Shenmue III اواخر سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و سازندگان به ساخت نسخه ایکس‌باکس وان آن اشاره‌ای نکرده‌اند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی را تماشا کنید:منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده