نویسنده: حامد افرومند
// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲

بررسی ویدیویی بازی Assassin's Creed Syndicate

یوبی‌سافت باز هم امسال نگذاشت تا سری‌ بازی‌های Assassin's Creed استراحتی داشته باشد و پر تکاپوتر از همیشه، با ساخت قسمتی دیگر از این سری به نام Assassin's Creed Syndicate، وعده‌ی بازگشت به دوران اوج را داد. اما آیا یوبی‌سافت موفق شد؟ با زومجی و بررسی ویدیویی این بازی همراه باشید.

مجموعه‌ بازی‌های Assassin's Creed به حدی برای کمپانی یوبی‌سافت پول ساز است که نمی‌توان به همین راحتی مسئولان ساخت آن را قانع کرد تا کمی در تولید آن صبر و شکیبایی بیشتر به خرج دهند و با اختصاص زمانی طولانی‌تر، به فکر گسترش ایده‌ها و در نهایت، خروجی سالم باشند. Assassin's Creed Syndicate با شعار بازگشت به دوران اوج سری، شاید سر و صدای کمتری نسبت به نسخه قبل داشت، اما وعده‌های یوبی‌سافت انتظار مخاطبان را بالا برد. حذف بخش چند نفره‌ی آنلاین شاید یکی از دلایلی باشد که مخاطبان باور کنند یوبی‌سافت تمام انرژی خود را برای روایت داستان بهتر در کنار پیاده‌سازی مکانیک‌های خلاقانه صرف کرده است. با این حال، آیا یوبی‌سافت امسال موفق ظاهر شده است؟ با بررسی ویدیویی Assassin's Creed Syndicate همراه باشید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

برای تهیه بازی Assassin's Creed Syndicate و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.

p30


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده