نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: تریلر لایو-اکشن Call of Duty Black Ops 3

اکتیویژن همیشه ویدیو‌های لایو-اکشنی از بازی‌های خود تهیه می‌کند و آن را با کاربران به اشتراک می‌گذارد. این‌بار نوبت به جدیدترین بازی این شرکت یعنی Call of Duty Black Ops 3 رسیده است. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید تا به تماشای این ویدیو بنشینیم.
اکتیویژن تریلری از بازی Call of Duty: Black Ops 3 ارائه کرده است. در این ویدیو چهر‌های مطرحی مثل Michael B. Jordan، Cara Delevingne و یکی از بازیکنان معروف NFL یعنی Marshawn Lynch حضور دارند. در طول ویدیو نیز موزیک Paint It Black در حال اجرا است. کارگردانی این ویدیو را Wayne McClammy کارگردان فیلم  Crazy Madden NFL انجام داده است. این ویدیو آخرین ویدیو در سری لایو-اکشن کال آف دیوتی است. سال گذشته نیز ویدیو‌ لایو‌-اکشن Advanced Warfare با حضور Taylor Kitsch بازیگر جان کارتر و Emily Ratajkowski بازیگر Gone Girl ضبط شده بود. Call of Duty Black Ops 3 در تاریخ ۶ نوامبر امسال (جمعه پانزدهم آبان ماه) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و ویندوز عرضه خواهد شد، اما  با وجود عرضه برای کنسول‌های نسل هفتمی، نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی با آنکه دارای بخش‌های چند نفره و زامبی خواهند بود، ولی امکان تجربه‌ی بخش داستانی را برای بازیکنان فراهم نخواهند کرد. شرکت سازنده در این مورد گفته است:
گستردگی جاه‌طلبانه‌ای که در طراحی بخش کمپین (یک تا چهار نفره) برای نسخه‌های ویژه‌ی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی وجود دارد نمی‌توانست بدون کم‌وکاست بر روی سخت‌افزارهای نسل‌های قبل بازآفرینی شود.

|

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده