نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

تماشا کنید: اجرای بازی های نینتندو ۶۴ بر روی ساعت هوشمند

چند روز پیش، کانالی در وب‌سایت یوتیوب به نام هکینگ جولز، ویدیویی منتشر کرد که در آن‌ ویدیو بازی‌های کنسول نینتندو ۶۴ را نشان می‌داد که بر روی ساعت هوشمند شرکت ال‌‌جی‌ در حال اجرا هستند. در ادامه می‌توانید نگاهی به نحوه اجرای این بازی‌ها روی ساعت‌های هوشمند داشته باشید.
چندی پیش بود که هکری توانسته بود بازی Half-Life را بر روی یک ساعت هوشمند اجرا کند. حال شخص دیگری با هک کردن یک ساعت هوشمند شرکت ال‌‌جی‌ و نصب یک امولاتور بر روی آن، بازی‌های کنسول قدیمی‌ نینتندو ۶۴ را بر روی این ساعت هوشمند اجرا کرده است! با اینکه عملا بازی کردن بر روی صفحه فوق‌العاده کوچک این دستگاه امکان‌پذیر نیست اما دلیل اصلی‌ این کار فقط نشان دادن توانایی این ساعت‌های هوشمند است. در زیر شما را به تماشای ویدیو اجرای این بازی‌ها بر روی این ساعت هوشمند دعوت می‌کنیم:

|

کسی‌ چه می‌داند، شاید با این روندی که تکنولوژی در حال پیشرفت است، ما بتوانیم بزودی بازی‌های کنسول‌هایی‌ مانند گیم‌کیوب و حتی پلی‌استیشن 2 را بر روی ساعت‌های هوشمند خود اجرا کنیم! با توجه به تمام این مسائل، به نظر می‌رسد اگر شما واقعا نیاز داشته باشید که بازی کنید و به هیچ گونه وسیله دیگری دسترسی‌ نداشتید، می‌توانید با پیدا کردن یه کنترلر بلوتوث که با ساعت‌های هوشمند کار می‌کند، بر روی ساعت هوشمند خود، عطش بازی خود را خاموش کنید! نظر شما درباره این ویدیو و به طور کل اجرای بازی‌ها بر روی ساعت‌های هوشمند چیست؟ منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده