نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵

بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 3 یازده مرحله خواهد داشت

در حالی که تنها چهار روز دیگر به عرضه رسمی بازی Call of Duty: Black Ops 3 زمان باقی است، این بازی از چند روز قبل به‌دست برخی از کاربران خوش شانس رسیده است. یکی از بازیکنان با تجربه بخش داستانی اعلام کرده این قسمت از بازی ۱۱ مرحله خواهد داشت.

براساس نحوه بازی‌کردن و درجه سختی‌ای که انتخابی می‌کنید، بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3 حدود ۷ الی ۸ ساعت طول خواهد کشید. اگر دوست دارید با نام مراحل بخش‌ داستانی آشنا شوید، در ادامه می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید و با ماهیت آن‌ها و اتفاقاتی که انتظار شما را می‌کشد آشنا شوید: ۱- عملیات سِری (Black Ops) ۲-دنیای جدید (New World) ۳-در تاریکی (In Darkness) ۴-تحریک (Provocation) ۵-کانون (Hypocenter) ۶-انتقام (Vengeance) ۷-خیزش و سقوط (Rise & Fall) ۸-شیطان درون (Demon Within) ۹-قلعه‌ی شِنی (Sand Castle) ۱۰-برج‌های لوتوس (Lotus Towers) ۱۱-زندگی (Life) در بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3، می‌توانید مانند بخش چندنفره سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کنید. کاربری که این اطلاعات را منتشر کرده گفته است که حالت split -screen در بخش داستانی باعث اُفت‌فریم بازی می‌شود. Call of Duty Black Ops 3 (5) نکته جالبی که بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3 را نسبت به قسمت‌های قبلی مجموعه ندای وظیفه متفاوت می‌کند این است که بازیکنان مانند بخش چندنفره، می‌توانند ظاهر شخصیت خود را شخصی‌سازی و حتی جِنس (مذکر-مونث) او را هم انتخاب کنند. همان‌طور که در گذشته به اطلاعتان رساندیم، بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 3 تنها در اختیار کاربران کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. سازندگان در رابطه با دلیل خود در رابطه با حذف بخش داستانی از نسخه‌های نسل هفتمی گفتند:
گستردگی جاه‌طلبانه‌ای که در طراحی بخش کمپین (یک تا چهار نفره) برای نسخه‌های ویژه‌ی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی وجود دارد نمی‌توانست بدون کم‌وکاست بر روی سخت‌افزارهای نسل‌های قبل بازآفرینی شود.

علاوه براین، نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی با این‌که دارای بخش‌های چند نفره و زامبی خواهند بود، ولی امکان تجربه‌ی بخش داستانی را برای بازیکنان فراهم نخواهند کرد. در این میان، کنسول‌های نسل قبلی از بعضی موارد دیگر هم، که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید در نظر گفته شده، محروم خواهند بود. یکی از این موارد قابلیت Weapon Paint Shop است که به بازیکنان امکان می‌دهد ظاهر سلاح‌های‌شان را شخصی‌سازی کنند. همچنین در نسخه‌های نسل هفت بازی نمی‌توان از ابزارهای جدیدی که برای ورزش‌های الکترونیکی (eSports) در نظر گرفته شده‌ است، استفاده کرد. بازی Call of Duty: Black Ops 3 قرار است در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان‌ماه) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی (سیستم‌عامل ویندوز)، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شود. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده