نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بسته‌های الحاقی Star Wars: Battlefront، سیارات و سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

پس از معرفی Season Pass بازی مورد انتظار Star Wars: Battlefront، اطلاعاتی از محتویات این بسته منتشر نشد. با این حال مدیر کمپانی الکترونیک آرتز امروز در صحبت‌های خود اعلام کرده بازیکنان می‌توانند انتظار چه محتویاتی را از بسته‌های الحاقی این بازی داشته باشند. با زومجی همراه باشید.
با پرداخت مبلغی بالغ بر ۴۹.۹۹ دلار، بازیکنان می‌توانند دو هفته زودتر به چهار بسته الحاقی برنامه‌ریزی شده بازی Star Wars: Battlefront دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، نسخه ویژه بازی که با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش خواهد رسید، علاوه بر محتویات نسخه دیلاکس، شامل این Season Pass که مانند یک بازی کامل قیمت دارد خواهد بود. در ادامه می‌توانید نگاهی به محتویات نسخه دیلاکس بازی بیاندازید:
  • اسلحه‌ای با نام DL-44 که توسط شخصیت هان سولو ساخته شده است
  • با نارنجک Ion، صدمه بیشتری به وسایل‌نقلیه دشمنان برسانید
  • با اسلحه Ion Torpedo روی دشمنان قفل کرده و صدمه بیشتری به وسایل‌نقلیه آن‌ها برسانید
  • با سلاح Ion Shock که به‌صورت انحصاری دراختیار خریداران نسخه دیلاکس قرار می‌گیرد، نیروی الکتریسیته را به دشمنان وارد کنید
  • حرکات انحصاری که در زمان پیروزی در مسابقات می‌توانید به اجرای آن‌ها بپردازید
پیتِر موور، مدیرعامل الکترونیک آرتر در رابطه با محتویاتی که طرفداران می‌توانند از بسته‌های الحاقی بازی Star Wars: Battlefront دریافت کنند گفته است:
هدف ما انتشار چهار بسته الحاقی در طول ۱۲ الی ۱۸ ماه پس از عرضه بازی است. بازیکنان در این محتویات جدید با سیارات، خصوصیات جدید بازیکنان و البته سلاح‌های کاملا جدید آشنا خواهند شد.
بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده