نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

اطلاعات جدیدی از قسمت های مختلف بازی Fallout 4 فاش شد

در حالی که چند روز دیگر به عرضه رسمی بازی Fallout 4 زمان باقی است، این بازی هم‌اکنون در اختیار برخی از کاربران خوش‌شانس قرار دارد. به همین دلیل، یکی از کاربران اطلاعات مهمی را از قسمت‌های مختلف این بازی منتشر کرده که برای مشاهده آن‌ها توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید
اگر دوست ندارید حتی گوشه‌ای از خصوصیات Fallout 4 برای شما فاش شود و خودتان برای اولین‌بار در بازی با آن‌ها رو‌به‌رو شوید، از خواندن ادامه مطلب به‌شدت خودداری نمایید. این کاربر در تجربه خود از بازی اعلام کرده بهترین قسمت Fallout 4 تنوع و اندازه مکان‌های مختلفی است که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها به کاوش بپردازند. در بازی مناطق زیادی با طراحی‌های بی‌نظیر، دشمنان و ماموریت‌ها وجود دارد که تا مدت‌ها شما را سرگرم می‌کند. در ادامه می‌توانید اطلاعات کلی منتشر شده توسط این کاربر را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید. باری دیگر لازم است اعلام کنیم که این اطلاعات، قسمت‌های مهمی از بازی را برای شما فاش می‌کند. به همین دلیل این آخرین فرصت شما برای خواندن ادامه این مطلب است:
  • زمانی که تجهیزات شما مورد حمله قرار می‌گیرد، پیغام خطری را دریافت می‌کنید که از بروز این اتفاق خبر می‌دهد. اگر پایگاهی را از دست دهید، برخی از افراد خود را از دست خواهید داد.
  • بازیکنان باید جمعیت، غذا، امنیت، آب و خصوصیات دیگر را برای زنده‌ماندن مدیریت کنند.
  • در قسمت دیالوگ‌ها، بازیکنان اغلب می‌توانند میان گزینه‌هایی با حالت گفتاری پرخاشگرانه یا دیپلماتیک انتخاب کنند. برخی اوقات خصوصیات اخلاقی مناسب کلید موفقیت در برخی از موقعیت‌ها است. زمانی که حالت دیالوگ خود را انتخاب کنید (برخی‌ها تصمیم می‌گیرند با عصبانیت و برخی دیگر با آرامش با موقعیت برخورد کنند)، نمی‌توانید به عقب بازگردید و آن را تغییر دهید.
  • باتوجه به خصوصیات اخلاقی شما در دنیای بازی، برخی اوقات دیالوگ‌ها با رنگ‌های مختلفی (قرمز، نارنجی، سبز) مشخص می‌شوند که درصد موفقیت شما را نشان می‌دهند.
  • در بازی شش درجه‌سختی وجود دارد که آسان‌ترین آن خیلی آسان (very easy) و سخت‌ترین بقا (survival) است. آخرین درجه‌سختی علاوه بر ایجاد چالش و صدمه بیشتر برای شما، شانس یافتن دشمنان افسانه‌ای که بالای سر آن‌ها ستاره است را بیشتر می‌کند. علاوه براین، درجه سختی آخر شانس یافتن لوت‌های منحصر به‌فرد را هم بیشتر می‌کند.
Fallout 4
  • قابلیت مخفی‌کاری بازی با ایجاد بهینه‌سازی‌های فراوان، شباهت زیادی به بازی Skyrim دارد. بسیاری از پِرک‌های بازی به حالت مخفی‌کاری و انجام دُزدی ارتباط دارند.
  • Fallout 4 دارای درجه صدمه جدیدی برای سلاح‌ها با نام تَشَعشُع (Radiation) است.
  • در قسمت شخصی‌سازی شخصیت، نمی‌توانید قَدِ خود را تغییر دهید. با این حال قابلیت تغییر اجزای بدن وجود دارد.
  • برای سنگر گرفتن لازم نیست دکمه‌ای بزنید. برای انجام این کار با رفتن به سمت مانعی که قصد دارید پشت آن کاور بگیرید، وارد سنگر خواهید شد. این خصوصیت شبیه به بازی MGS V: The Phantom Pain است.
نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟ بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای گذشته با انتشار لیست تروفی‌های بازی Fallout 4، حضور برخی از شخصیت‌های قدیمی این مجموعه در بازی تایید شد. علاوه براین، همچنین تصاویری هم از قسمت‌های مختلف فال‌اوت ۴ فاش شد که اگر این مطلب را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده مشخص شد بسته‌های الحاقی Fallout 4 در انحصار هیچ کنسولی نخواهد بود و به صورت همزمان، برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.علاوه بر این، اخیرا از باندل ایکس‌باکس وان بازی Fallout 4 هم رونمایی شده است که از طریق زومجی می‌توانید به مشاهده محتویات آن بپردازید.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Reddit


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده