نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

دلایل سونی برای مخفی نگه‌داشتن جزییات بازی The Last Guardian

سونی پس از پخش تریلری در نمایشگاه E3 2015، هیچ خبری از بازی The Last Guardian منتشر نکرده و این اثر مورد‌انتظار در نمایشگاه بازی توکیو و یا هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵ نیز حضور نداشت. حال شوهی یوشیدا، توضیحاتی در این مورد ارایه کرده که در ادامه مطلب زومجی می‌خوانید.
شوهی یوشیدا، مدیر‌عامل بخش سرگرمی سونی، اعلام کرده بازی The Last Guardian یک اثر مبتنی بر داستان غنی است و از همین رو سونی قصد ندارد تا جزییات زیادی از آن را پیش از عرضه لو دهد:
The Last Guardian در حال ساخت است. ولی از آن‌جایی که داستان نقش بسیار مهمی در این بازی دارد، قصد نداریم تا جزییات خیلی زیادی از آن ارایه دهیم. دلیل حضور بازی در E3 2015 نیز فقط اطمینان دادن به طرفداران بود تا بدانند که این بازی فراموش نشده است. البته پیش از عرضه رسمی بازی، اطلاعات جدیدی از آن ارایه خواهیم داد که البته شامل محدودیت‌هایی خواهند بود.
یوشیدا همچنین چندی پیش اعلام کرده بود که باقی ماندن این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن 3، برخی خصوصیات آن را به خطر می‌انداخت. از این رو در جریان نمایشگاه E3 2015 اعلام شد که The Last Guardian از این پس یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 محسوب می‌شود که در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. برای آشنایی با تمام جزییات ارایه شده بازی، می‌توانید اولین نگاه مفصل این بازی را در زومجی بخوانید. آیا شما از سیاست‌های سونی در مخفی نگه داشتن اطلاعات The Last Guardain رضایت دارید؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده