نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تصاویر و اطلاعات جدیدی از فیلم Warcraft منتشر شد

مجله معتبر امپایر، تصاویر رسمی‌ای از فیلم مورد انتظار Warcraft منتشر کرد. همزمان با انتشار این عکس‌ها مشخص شد که اولین تریلر رسمی‌ فیلم در ماه جاری میلادی متنشر خواهد شد. با زومجی و مشاهده این عکس‌ها همراه باشید.
با اینکه فیلم مورد انتظار وارکرافت مدت بسیار زیادی است که در حال ساخت است، اما تا به امروز تصاویر و عکس‌های رسمی‌ بسیار کمی‌ از این فیلم منتشر شده است. مجله امپایر در جدیدترین شماره خود، عکس‌هایی‌ از شخصیت‌های این فیلم منتشر کرده است. در این عکس‌ها ما تصویری از چهره‌های اندوین لوتار (با بازی تراویس فیمل)، دوراتان (با بازی توبی کبل) و ارگریم دووم‌همر (با بازی رابرت کازینسکی) را می‌‍بینیم. فیلم توسط دانکن جونز کارگردانی شده است و از دیگر بازیگران آن‌ می‌توان به دومینیک کوپر، پاولا پتون، بن فاستر و کلنسی براون اشاره کرد. Warcraft 3 Warcraft 2 Warcraft 1 کار ساخت این فیلم از ماه می ۲۰۱۴ (خرداد ۱۳۹۳) آغاز شد و تا به امروز تاریخ اکران آن‌ دوبار به عقب افتاده است. در ابتدا قرار بود که فیلم در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر ۱۳۹۴) اکران شود اما به دلیل جلوگیری از همزمانی با فیلم جنگ ستارگان: نیروی بیدار (Star Wars: The Force Awakens) اکران فیلم به ماه مارس ۲۰۱۶ (اسفند ۱۳۹۴) منتقل شد. در ماه آوریل سال جاری، این تاریخ دوباره دستخوش تغییر شد و مشخص شد که فیلم وارکرافت، در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ (خرداد ۱۳۹۵) اکران می‌شود. در ماه شهریور، وب‌سایت هالیوود ریپورتر با انتشار گزارشی، اعلام کرد که این فیلم به دلیل مشکلات بسیار زیادی که در ساختش وجود داشته، تبدیل به یک نگرانی برای تهیه‌کنندگان اجرایی‌اش شده اما دانکن جونز، کارگردان فیلم با انتشار توییتی در حساب رسمی‌ توییتر خود این مساله را تکذیب کرد و گفت:
یونیورسال تاریخ اکران فیلم ما را دقیقا همان تاریخی‌ تعیین کرده است که فیلم دنیای ژوراسیک، سال گذشته در آن تاریخ اکران شد. پس ما باید یک کاری را درست انجام داده باشیم.
همچنین اگر شما از علاقمندان به وارکرفت هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این فیلم به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ هر آن‌ چیزی را که باید درباره فیلم وارکرفت بدانید، مطالعه کنید. فیلم Warcraft  برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۱ خرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده