نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

اپلیکیشن موبایل Fallout C.H.A.T منتشر شد

بتسدا، سازنده بازی مورد انتظار Fallout 4، امروز در اقدامی اپلیکیشن موبایل Fallout C.H.A.T را برای گوشی‌های هوشمند مبتنی‌ بر اندروید و iOS به صورت رایگان منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
زمان زیادی تا ۱۹ آبان و تاریخ انتشار رسمی‌ بازی Fallout 4 باقی‌ نمانده است و بتسدا با انواع و اقسام اقدامات، صبر کردن برای این بازی را بیش از پیش سخت می‌کند. چند روز پیش بود که آنها اعلام کردند که همزمان با انتشار بازی، نمونه واقعی‌ نوشابه معروف این مجموعه یعنی Nuka Cola را برای طرفداران عرضه خواهند کرد. امروز نیز در اقدامی یک اپلیکیشن رایگان بر روی گوشی‌های هوشمند توسط این کمپانی منتشر شد. این اپلیکیشن که Fallout C.H.A.T (لغت CHAT در نام این اپلیکیشن مختصر عبارت مرکز ارتباطاتی و فرستنده (Communications Hub and Transmitter) است) نام دارد، به کاربران این امکان را می‌دهد که از اموجی‌های مخصوص این بازی استفاده کنند. Bb_TheOldHunters_MAINVISUAL1 بیش از ۶۰ اموجی مختلف در این برنامه رایگان وجود دارد و شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید برای دوستان خود گاو دوسر، میمون فضانورد و حتی Vault Boy در حال تبریک تولد بفرستید! این اپلیکیشن هم اکنون بر روی اپ استور و گوگل پلی برای دانلود قرار گرفته است. در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی بسیار مورد انتظار Fallout 4 چندی پیش بود که لیست پرک‌های بازی منتشر شد. چند روز پیش نیز اسکرین شات‌هایی‌ از محیط بازی لو رفت که دیدن آنها خالی‌ از لطف نیست. همچنین اگر شما می‌خواهید داستان مجموعه Fallout را متوجه شوید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله مفصل داستان کامل سری Fallout، از نسخه اول تا لحظه آغاز Fallout 4 به قلم آرش عیاری را در زومجی مطالعه کنید. بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده