// چهار شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۲

استودیو سازنده Metal Gear Online تعطیل شد

بر طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع آگاه استودیو کونامی در لس‌آنجلس تعطیل شده، و در حدود ۲۰ فرصت شغلی از بین رفته است. برای آگاهی از جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.
شایعات مرتبط با بسته شدن این استودیو پس از انتشار توئیت های متعدد از بازیسازان از جمله جرج بروسارد، موسس 3D Realm قوت گرفت. در متن توییت جرج بروسارد چنین آمده است:
خبر مهم: به من خبر رسیده است که کونامی استودیو لس‌آنجلس کوجیما پروداکشنز را تعطیل کرده، و درست قبل از کریسمس ۳۵ فرصت شغلی را از بین برده است.
کونامی استودیو لس‌آنجلس را در سال ۲۰۱۳ با هدف کمک به کوجیما پروداکشنز در روند ساخت Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain و خصوصا یاری رسانی در امر ساخت محتوای مولتی‌پلیر بازی یعنی Metal Gear Online افتتاح کرد. در زمان اوج فعالیت های کاری، این استودیو بین ۵۰ تا ۶۰ نفر را استخدام کرد. هرچند در ماه‌های اخیر این تعداد در حال کم شدن بود. همگام با حذف نام هیدئو کوجیما خالق Metal Gear Solid از روی جلد بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، در ماه مارس این استودیو به Konami Los Angeles Studio تغییر نام داده شد. هیدئو کوجیما در اوایل ماه اکتبر کمپانی کونامی را ترک کرد، در نتیجه نام کوجیما از روی تمام تبلیغات Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain حذف و کوجیما پروداکشنز در کونامی ادغام شد. همچنین ساخت بازی Silent Hills، پروژه مشترک کوجیما پروداکشنز و کارگردان مکزیکی گیلمرو دل‌تورو لغو شد. Metal Gear Online در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) عرضه و تاکنون یک بروزرسان و بهینه ساز دریافت کرده است. بر طبق اطلاعات مدتی قبل از انتشار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ساخت Metal Gear Online با پشتیبانی استودیو لس‌آنجلس به استودیو ژاپنی کونامی واگذار شد. در روزهای اخیر تعدادی از کارکنان از استودیو جدا شده، و اعضای باقیمانده مشغول ارائه ایده‌های جدید بودند که تعدادی از آن‌ها با Metal Gear ارتباط داشتند. بسته شدن استودیو دو روز قبل به اطلاع کارکنان رسید. بروزرسانی خبر: کونامی خبر بسته شدن استودیو لس‌آنجلس سازنده Metal Gear Online را تایید کرد. در بیانیه منتشر شده توسط وب‌سایت پولیگان، کونامی اعلام کرده که همچنان به پشتیبانی از Metal Gear Solid 5 ادامه خواهد داد و Metal Gear Online سال آینده بر روی رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد. متن بیانیه بدین شرح است:
کونامی تصمیم بر بسته شدن استودیو لس‌آنجلس گرفته است و منابع تولید موجود در قالب بک واحد متمرکز بازسازی خواهند شد. این مرکز در ساخت بازی‌های اخیر Metal Gear شرکت و همکاری داشته است. کونامی به حمایت و پشتیبانی از تمام بازی‌های مرتبط با Metal Gear Solid از جمله بازی‌های تازه منتشر شده Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain و Metal Gear Online ادامه خواهد داد. Metal Gear Online در ژانویه ۲۰۱۶ از طریق استیم بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده