نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تمام بسته های الحاقی Need for Speed رایگان خواهند بود

الکترونیک آرتز یک رویه غیر‌معمولی در مورد بسته‌های الحاقی نسخه اخیرا عرضه شده Need for Speed در پیش گرفته و تمام محتویات عرضه شده برای این بازی را به صورت رایگان برای طرفداران منتشر خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.
کریگ سالیوان، سازنده بازی Need for Speed در استودیو گوست گیمز، اعلام کرده تمام محتویاتی که در آینده به صورت بسته الحاقی برای بازی عرضه شوند، رایگان خواهند بود و حتی خبری از «پرداخت‌های درون برنامه‌ای» نیز نیست:
به تمام طرفداران بازی قول می‌دهم تمامی محتویات عرضه شده برای این نسخه به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. ما هیچ برنامه‌ای برای قرار دادن فروشگاه در بازی نداریم و تمام موارد اضافه شده به بازی رایگان خواهند بود. ما محتویات اضافی زیادی برای Need for Speed در نظر گرفتیم که به زودی عرضه آن‌ها آغاز می‌شود و دریافت رایگان این موارد، حق بازیکنان است.
پیش از این سازندگان بازی Payday 2 نیز چنین وعده‌هایی داده بودند که با عرضه Black Market خلاف آن را ثابت کردند. ولی به نظر می‌رسد سالیوان تصمیم راسخی در این مورد گرفته است:
هرگز نباید گفت هرگز! ما شاید تا ۱۰ سال آینده از این نسخه پشتیبانی کنیم و هیچ‌کس نمی‌داند تا آن زمان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ولی در حال حاضر همه چیز رایگان است.
بازی Need for Speed در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است و نسخه رایانه‌های شخصی آن نیز بهار ۹۵ عرضه خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده