نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

سونی: بهترین مکان برای تجربه بازی Call of Duty کنسول پلی استیشن 4 است

براساس صحبت‌های مدیر سونی، از این پس بهترین مکان برای تجربه مجموعه بازی‌های Call of Duty، خانه‌ی جدید این بازی یعنی کنسول پلی‌استیشن 4 است! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
چندی پیش بود که پس از سال‌های طولانی سونی توانست قرارداد انحصاری مجموعه Call of Duty را از مایکروسافت تصاحب کند و به همین دلیل، از این پس شاهد تبلیغ این مجموعه بر روی پلی‌استیشن و همچنین انتشار بسته‌های الحاقی آن یک ماه زودتر برای کاربران این کنسول خواهیم بود. علاوه بر این محتویات اختصاصی، سونی چندی پیش همچنین باندل ویژه‌ای را هم از بازی برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. این باندل که با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه شد، شامل یک دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 مشکی با خط‌های نارنجی، حافظه داخلی یک ترابایت، کنترلری با رنگ خاکستری و نارنجی، یک حالت اضافه برای بخش چندنفره با نام SOG Skull و البته بازی اصلی خواهد بود. همچنین نقشه نوک‌تاون که یکی از مزایای پیش‌خرید بازی Call of Duty: Black Ops 3 است، در این باندل وجود خواهد داشت. برای مشاهده تصاویری از این باندل از نزدیک، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. تمام این اتفاقات به دلیل همکاری جدید سونی با اکتیویژن برای تبلیغات مجموعه ندای وظیفه بر روی پلی‌استیشن 4 است. با انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 3 در روز گذشته، آدام بویز، مدیر روابط سونی با استودیوهای خارجی بیانیه‌ رسمی‌ای را برای طرفداران در این زمینه منتشر کرد:
این یک قرارداد تاریخی است که پلی‌استیشن را به بهترین مکان برای تجربه بازی Call of Duty تبدیل می‌کند. استقبال بی‌نظیر طرفداران از نسخه آزمایشی Call of Duty: Black Ops 3 علاقه کاربران ما را نسبت به این بازی و مجموعه نشان داد. این بازی‌ای است که طرفداران ما خواستار آن هستند و ما هم با افتخار اعلام می‌کنیم که از این پس کنسول پلی‌استیشن 4 بهترین مکان برای تجربه این مجموعه است.
بویز در گذشته گفته بود قرارداد سونی با اکتیویژن برای تبلیغ بازی Destiny باعث بوجود آمدن قرارداد انحصاری تبلیغات مجموعه ندای وظیفه شده است. Call of Duty Black Ops 3 (3) روز گذشته هم لارِن بِرَدلی، مدیر بخش تبلیغات سونی در اروپا گفته بود طرفداران سبک بازی‌های تیراندازی در نسل هشتم به کنسول پلی‌استیشن 4 انتقال یافته‌اند:
در نسل هشتم، پلتفرم محبوب طرفداران سبک تیراندازی پلی‌استیشن 4 است. بنابراین امیدهای زیادی به بازی Star Wars: Battlefront و محصولاتی که در سال آینده عرضه خواهند شد، داریم.
با این حال مایکروسافت نسبت به این مسئله هیچ نگرانی‌ای ندارد و براساس صحبت‌های آرون گرینبِرگ، مدیر تبلیغات این کمپانی، ایکس‌باکس همچان بهترین مکان برای تجربه بازی‌های شوتر است. با توجه به تمام این صحبت‌ها، همان‌طور که در گذشته اشاره کردم، بهترین مکان برای تجربه بازی‌های مولتی-پلتفرم کنسول مورد علاقه و انتخابی شما است و این صحبت‌ها نباید شما را مانع از لذت‌بردن بازی محبوب خود روی پلتفرم انتخابی کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ بازی Call of Duty: Black Ops 3 که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های در سبک تیراندازی امسال است، جمعه هفته گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده