نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم The Hateful Eight

هشت نفرت‌انگیز، فیلم جدید کوئنتین تارانتینو، کارگردان صاحب سبک آمریکایی به زودی و در ماه دسامبر اکران خواهد شد. حال تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار که هشتمین فیلم سینمایی بلند این کارگردان محسوب می‌شود، منتشر شده است. با زومجی و تماشای تریلر جدید این فیلم همراه باشید.
چندی پیش بود که اولین تریلر رسمی‌ به همراه یک پوستر زیبا از فیلم هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eight)، هشتمین فیلم سینمایی کوئنتین تارانتینو، کارگردان صاحب سبک آمریکایی، منتشر شد. حال کمپانی واین‌اشتاین، تریلر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.

|

داستان فیلم حدود ۸ سال پس از جنگ‌های داخلی آمریکا و در ایالت برفی وایومینگ رخ می‌دهد. جان راث (کرت راسل) یک جایزه‌بگیر معروف است که یک فراری به نام دیزی دامرگ (جنیفر جیسن‌لی) همراه خود دارد. او در راه به مارکوس وارن (ساموئل ال جکسون)، یک سرباز سابق ارتش و کریس منیکس (والتون گاگینز) کلانتر جدید شهر برخورد می‌کند. آن‌ها بر اثر طوفان راه خود را گم می‌کنند و هنگامی که برای اقامت در جایی توقف می‌کنند، اتفاقات غیرمنتظره‌ای برایشان می‌افتد. در ماه آگوست، تارانتینو در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ولور انجام داده بود، درباره دلیل اینکه چرا پس از فیلم جنگوی رها شده دوباره به سراغ ژانر وسترن رفته است، این‌گونه توضیح داد:
به نظر من هیچ ژانر دیگری در سینما وجود ندارد که بتواند بهتر از ژانر وسترن ارزش‌ها و مشکلات یک بازه‌ی زمانی را به تصویر بکشد. من نمی‌خواهم سعی کنم که هشت نفرت‌انگیز را از نظر شکل و فرم تبدیل به یک فیلم معاصر بکنم. من فقط می‌خواهم داستان خودم را تعریف کنم و برحسب اتفاق، داستان من خیلی به زمان حال می‌خورد. ما از قصد این کار را انجام ندادیم بلکه «به هنگام بودن» داستان فیلم کاملا اتفاقی است.
از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به بروس درن، تیم راث و مایکل مدسن اشاره کرد. هشت نفرت‌انگیز ابتدا به صورت محدود در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) اکران خواهد شد و به مدت دو هفته روی پرده‌های مخصوص فیلم ۷۰ میلیمتری (با نسبت طول به عرض ۲.۷۵ به ۱) به نمایش گذاشته می‌شود. سپس در تاریخ ۸ ژانویه‌ی سال جدید (۱۸ دی) به صورت دیجیتالی برای عموم اکران خواهد شد. نظر شما در رابطه با تریلر این فیلم چیست؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده