نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تاریخ انتشار بازی Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 مشخص شد

پس از معرفی بازی Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 در نمایشگاه E3 2015، مشخص نشد این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد. حال استودیو پاپ‌کَپ در خبری اعلام کرده این بازی در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ و زودتر از آن چیزی که طرفداران انتظار دارند منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
بازی Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 که ادامه‌ای بر قسمت اول این بازی موفق است، بازیکنان را در دو جبهه‌ي مختلف گیاهان و زامبی‌ها برای مبارزه با یکدیگر قرار می‌دهد. اگر بازی بتلفیلد ۴ و قسمت اول این بازی را تجربه کرده باشید، حتما از شباهت حالت‌ها و گیم‌پلی این دو بازی به یکدیگر خبر دارید. به شخصه فکر می‌کنم همین مسئله بود که Plants Vs. Zombies Garden Warfare را به یک بازی موفق و پرطرفدار تبدیل کرد. جاستین ویب، مدیر نوآوری بازی Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 در صحبت‌های اخیر خود تاریخ انتشار این بازی دوست‌داشتنی را اعلام کرده است:
در پاپ‌کپ، ما علاقه زیادی به هیجان‌زده کردن طرفداران خود داریم. از این‌که می‌توانیم بازی Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 را زودتر از آن چیزی که انتظار آن را داشتند در اختیار طرفداران خود دهیم بسیار خوشحال هستیم. از دنیای شگفت‌انگیز و شخصیت‌های دیوانه، تا روش‌های جدید برای بازی‌کردن، به محصولی که تولید کردیم بسیار افتخار می‌کنیم. Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 بازی شوتری است که در آن علاوه بر درخواست‌های طرفداران، تجربه‌های جدیدی وجود دارد که این بازی را از بازی‌های دیگر متمایز می‌کند.
کاربرانی که بازی Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 را پیش‌خرید کنند، لباس انحصاری‌ای را دریافت خواهند کرد که با الهام‌گیری از مجموعه Mass Effect تولید شده است. در ادامه می‌توانید تصویری از این لباس را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید: Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 بازی Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 که توسط استودیو پاپ‌کَپ تولید شده، در تاریخ ۲۳ فوریه سال ۲۰۱۶ (چهارم اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی هفته‌های گذشته تریلر جدیدی از بازی Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 منتشر شد که اگر این ویدیو جذاب را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید. از آن‌جایی که تمرکز اصلی بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 روی بخش چندنفره است، نقشه‌های متنوع یکی از خصوصیات اصلی این بازی است. پاپ‌کپ در این ویدیو از یکی از نقشه‌های بازی با نام «Seeds of Time» (دانه‌های زمان) رونمایی کرده که با تماشای این ویدیو، می‌توانید جزئیات آن را مشاهده کنید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده