// دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

رویداد The Game Awards در تاریخ ۱۳ آذر برگزار می‌شود

جَف کیثلی، میزبان رویداد امسال The Game Awards، امروز از طریق توئیتر رسما اعلام کرد که این رویداد در تاریخ سوم دسامبر (۱۲ آذر) در تئاتر مایکروسافت واقع در شهر لس‌آنجلس برگزار می شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
یک سال دیگر گذشت و باری دیگر به تاریخ برگزاری جوایز بازی نزدیک می‌شویم. نمایش امسال که با پشتیبانی گو90  (go90) -یکی از حامیان مالی این رویداد- برگزار می‌شود طبق برنامه‌ریزی برگزار کنندگان به صورت زنده برروی گو90، یوتیوب، توئیچ، استیم، شبکه پلی‌استیشن، ایکس‌باکس لایو و The Game Awards استریم خواهد شد. بینندگان گو90 به صورت انحصاری قبل و بعد از نمایش محتوای اضافه‌ای را نیز تماشا می‌کنند. شبکه‌های ایکس باکس لایو، استیم و پلی استیشن نیز هر یک پیشنهاد ویژه فروش برای Game Awards را خواهند داشت. کیثلی در این رابطه گفت:
۲۰۱۵، سال پرفروشی برای بازی‌ها بود و اکنون، ما با کمک گو۹۰ برای ارتقاء The Game Awards به یک سطح جدید آماده می‌شویم. امسال ما قصد داریم تا طرفداران را به مرکز نمایش بیاوریم تا به آنها فرصت ویژه‌ای را برای تعامل با ما با استفاده از کنسول های بازی، دستگاه ها موبایل و رایانه‌های شخصی بدهیم.
هیئت مشورتی امسال رویداد به شرح زیر است:فروش بلیت‌ها برای حضور در The Game Awards از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان‌ماه)، پنج‌شنبه همین هفته آغاز می‌شود. جزئیات بیشتر قرار است هفته آینده منتشر شود. رویداد The Game Awards سال گذشته با اعلامیه‌ها و ویدیو‌های تبلیغاتی شامل اولین تصاویر از بازی The Legend of Zelda برای Wii U، اولین ویدیو برای بازی Metal Gear Online، اعلام بومی سازی بازی گودزیلای شرکت بندای نامکو، رونمایی از بازی Tacoma توسعه‌دهنده بازی Gone Home و بیشتر می‌شد. در همین راستا ویدیویی تبلیغاتی برای The Game Awards 2015 منتشر شده است که می‌توانید در پایین تماشا یا دانلود کنید. این رویداد در تاریخ ۳ دسامبر (سیزدهم آذرماه برای ایران) در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد به وقت ایران برگزار می‌شود. منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده