نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Rocket League نیز انتشار Fallout 4 را جشن گرفت!

به مناسبت انتشار بازی Fallout 4، سایانیکس، سازنده بازی پرطرفدار Rocket League قصد دارد یک آنتن مجانی‌ با طرح والت بوی را برای شخصی‌ سازی خودروهای بازی منتشر کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
سایانیکس، سازنده بازی تحسین شده Rocket League امروز با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که در حال آماده کردن بروز رسانی‌ای برای بازی است تا به مناسبت انتشار بازی Fallout 4، یک آنتن با طرح والت بوی (پسرک معروف سری Fallout) به صورت رایگان برای شخصی‌ سازی ماشین‌ها در اختیار بازیکنان قرار دهد. بازی Rocket League که در تاریخ ۷ جولای (۱۶ تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد، توانست به سرعت به یک بازی محبوب بین طرفداران تبدیل شود. ترکیب رانندگی، فوتبال، سرعت، ذات چند نفره بازی و انتشار محتوای مختلف به صورت مداوم توسط سازنده بازی، این بازی را تبدیل به یکی از غیر منتظره‌ترین بازی‌های موفق امسال کرد. در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی، چندی پیش بود که ماشین معروف مجموعه فیلم بازگشت به آینده (Back to the Future) نیز برای این بازی منتشر شد. چندی پیش نیز اولین بسته الحاقی با نام Revenge of the Battle-Cars نیز برای این بازی منتشر شد. سازندگان بازی همچنین اخیرا اعلام کرده بودند که پس از موفقیت بیش از حد انتظار بازی (بازی Rocket League برروی شبکه پلی‌استیشن بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده و همچنین توانسته در استیم بیش از یک میلیون نسخه بفروشد) قصد دارند که بازی را برای پلتفرم‌های دیگر منتشر کنند. بازی Fallout 4 نیز امروز برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده