// چهار شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بررسی ویدیویی بازی Halo 5: Guardians

انتظارها به سر رسید و طرفداران پر و پا قرص کنسول‌های ایکس‌باکس و سری Halo بالاخره شاهد عرضه نسخه پنجم این مجموعه به نام Guardians شدند. زومجی نیز بلافاصله به سراغ این بازی رفته تا در این بررسی ویدیویی به نقاط ضعف و قوت آن نگاهی داشته باشد، با ما همراه باشید.
مایکروسافت و استودیو 343 اینداستریز که با عرضه The Master Chief Collection هم اعتماد و هم بی‌اعتمادی را در قالب یک پکیج عرضه کرده بودند، در این قسمت دیگر آن اشتباهات را کنار گذاشتند و بهترین‌ها را برای قسمت پنجم این بازی تدارک دیده‌اند.  کالکشن مسترچیف که  کیفیت بسیار بالا همراه با محتواهای بسیار فراوان را در اختیار بازیکن قرار می‌داد و  باعث دلگرمی ما از استودیو 343 اینداستریز شده بود، اما فقط یک چیز تمام زحمات آن‌ها را به باد داد و آن هم عدم استفاده از سرورهای اختصاصی برای بخش چند نفره بازی بود. افرادی که برای بخش چند نفره آن لحظه شماری می‌کردند با سرورهای کاملا بدی رو به رو شدند که اجازه ورود به بازی را به آن‌ها نمی‌داد. اما در Halo 5: Guardians کاملا مشخص است که 343 اینداستریز از اشتباهات خود درس گرفته و کیفیت بالا در کنار سرورهای اختصاصی برای بخش چند نفره را به بازیکنان ارایه داده است. سری Halo همیشه یکی از پول سازترین بازی‌های کمپانی مایکروسافت بوده که کمک شایانی به فروش کنسول‌های این کمپانی کرده است. با این که کنسول ایکس‌باکس وان نسبت به کنسول ایکس‌باکس 360 بسیار موفق عمل کرده است، اما در برابر کنسول رقیب حرف چندانی برای گفتن ندارد، با این حال حضور Halo باعث می‌شود تا میلیون‌ها طرفدار این سری به سوی کنسول ایکس‌باکس وان بیایند. خوشبختانه Halo 5: Guardians  آن قدر خوب و خوش ساخت است که این طرفداران را ناامید نمی‌کند و گذشته نادرست آن به راحتی با انجام این بازی برای شما فراموش خواهد شد. شما را  به تماشای بررسی ویدیویی Halo 5: Guardians دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

 

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی Halo 5: Guardians و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.[/alert]

p30

درباره آیتم‌های ویدیویی اختصاصی زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده