نویسنده: محمد رستمی
// چهار شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: ویژگی‌های گرافیکی خاص نسخه‌ی کامپیوتر Assassin's Creed Syndicate

کمپانی انویدیا ویدیویی از گیم‌پلی نسخه‌ی کامپیوتر  Assassin's Creed Syndicate در اینترنت منتشر کرده است و در این ویدیو به معرفی ویژگی‌های خاص نسخه‌ی کامپیوتر این بازی پرداخته است. برای جزئیات بیشتر و مشاهده ویدیو در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.
در ویدیو اخیر که توسط انویدیا منتشر شده است مارک-الکسیس کوت کارگردان ارشد بازی در مورد ویژگی‌هایی مثل  temporal anti-aliasing، horizon-based ambient occlusion و percentage-closer soft shadows صحبت می‌کند که تاثیر بسزایی بر ظاهر بازی دارند. در ویدیو زیر شما می‌توانید مقایسه تصویری حالات خاموش و روشن این ویژگی‌ها را مشاهده کنید:

|

اخیرا کمپانی انویدیا اعلام کرده است با خرید هریک از کارت‌های GeForce GTX 980 Ti، GTX 980، GTX 970 یا هر لپ‌تاپی که مجهز به کارت گرافیک GTX 970M یا بالاتر باشد یک عدد از بازی Assassin's Creed Syndicate را به صورت رایگان به خریداران اهدا خواهد کرد. Assassin's Creed Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به بازار عرضه شد و موفق به کسب امتیاز ۷.۵ از زومجی شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی نیز در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده