نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

مراحل تولید «پیش از نسخه آزمایشی» بازی Final Fantasy XV به پایان رسید

هاجیمه تاباتا، کارگردان نام‌آشنای بازی Final Fantasy XV روز گذشته در خبری اعلام کرد مراحل تولید پیش از نسخه آزمایشی (Pre-Beta) این بازی به پایان رسیده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
باید این نکته را بدانید که واردشدن یک بازی به مرحله Pre-Beta بدین معنی نیست که کار تولید آن به اتمام رسیده و دیگر کارهای انتهایی و رفع مشکلات بازی باقی مانده است. زمانی که یک بازی وارد این مرحله می‌شود، هنوز هم فرصت تغییرات بزرگ و اضافه و حذف‌کردن جزئیات مختلف از بازی موردنظر وجود دارد. به همین دلیل است که سازندگان بازی Final Fantasy XV توانستند در مرحله پیش از نسخه آزمایشی موجودات محبوب ماگلِس (Moogles) را به این بازی اضافه کنند:
طی شش ماه گذشته، وقت خود را صرف رسیدن به مرحله Pre-Beta صرف کردیم. پیشرفت‌های زیادی در روند تولید بازی فاینال فانتزی ۱۵ کردیم. در ماه مارس سال آینده منتظر انتشار اطلاعات جدید از بازی باشید.
بنابراین اگر از طرفداران بازی Final Fantasy 15 هستید، طی سه ماه آتی منتظر انتشار اطلاعات جدید از این بازی دوست‌داشتنی باشید. به احتمال بسیار زیاد یکی از اخباری که در این ماه اعلام خواهد «تاریخ انتشار» بازی است که بسیاری از طرفداران انتظار آن را می‌کشند. بازی Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ به صورت جهانی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه دمو این بازی هم‌اکنون برای کسانی که بازی Final Fantasy Type-0 HD را خریداری کردند به‌صورت رایگان در دسترس است. اگر اخبار روزهای گذشته را از دست دادید، از طریق زومجی می‌توانید تریلر جدید بازی فاینال فانتزی ۱۵ در جریان نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ را هم مشاهده کنید. در راستای اخبار مربوط به این بازی، مشخص شد سیستم تغییر و جا به جایی سلاح‌ها به صورت خودکار در بازی Final Fantasy XV، جای خود را به حالت واقعی و تغییر دادن آن‌ها به دست بازیکن داده است. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده