نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Friday the 13th بودجه مورد نیاز خود را در کیک‌استارتر جمع‌آوری کرد

بازی Firday the 13th پس از گذشت ۲۷ روز از کمپین کیک‌استارتر خود موفق شد بودجه ۷۰۰ هزار دلاری مورد نظر خود را جمع‌آوری کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
بازی Friday the 13th به صورت مستقل توسط استودیو‌های گان مِدیا و ایلفونیک ساخته می‌شود. همچنین سین کانینگهام، خالق اصلی این مجموعه، تمام مراحل ساخت بازی را تحت نظر خواهد داشت تا بازی ساخته شده به ریشه‌های این سری کاملا وفادار باشد. بازی «جمعه سیزدهم» یک اثر چند‌نفره سوم شخص خواهد بود که یکی از بازیکنان کنترل جیسون وورهیز را در اختیار دارد و ۷ نفر دیگر هم به عنوان اهالی اردوگاه برای بقا و زنده‌ماندن تلاش خواهند کرد. Friday the 13th تا این لحظه در حدود ۷۱۳ هزار دلار از طریق کیک‌استارتر جمع‌آوری کرده که بیش‌تر از بودجه‌ی مد‌نظر اولیه است و به همین دلیل هم سازندگان بسته «Sleeping Bag Kill» را نیز تولید خواهند کرد که روشی خشن برای کشتن افراد اردوگاه است. البته هر‌چه بودجه‌ی بازی در آینده بیش‌تر شود، سازندگان محتویات جدید‌تری اضافه خواهند کرد که برای مثال در صورت رسیدن به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار، شاهد بخش تک‌نفره نیز خواهیم بود. Friday the 13th سازندگان بازی همچنین توضیحاتی نیز در مورد داستان بازی ارایه کرده‌اند که بر اساس آن شاهد یک بازی نیمه جهان‌باز در اردوگاه کریستال لیک خواهیم بود که طرفداران فیلم‌های این سری با آن آشنایی دارند. همچنین قرار است با یک بازی شاخص در سبک ترس روبرو باشیم که «قصد بازگرداندن این سبک به ریشه‌های خود را دارد» و در این میان از المان‌های زیر‌شاخه اسلشِر نیز استفاده خواهد کرد که در نتیجه می‌توان انتظار یک بازی خشن را داشت. توضیحات سازندگان در مورد کلیت بازی نیز به شرح زیر است:
ما قصد نداریم تا یک بازی بر اساس فیلم‌های جمعه سیزدهم بسازیم. بلکه هدف اصلی ما ساخت یک بازی ارزشمند با استفاده از مولفه‌های موفقیت این سری است که شامل مقدار زیادی خشونت و خونریزی می‌شود. همچنین از آنجایی که خودمان از طرفداران قدیمی این سری هستیم، قصد داریم تا کنترل کاملی بر روی محصول خود داشته باشیم و از این رو تصمیم گرفتیم تا سرنوشت بازی را به دست یک ناشر ندهیم.
بازی Friday the 13th برای عرضه بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در آبان ۹۵ برنامه‌ریزی شده است که باید منتظر ماند و دید با افزایش احتمالی بودجه، نسخه نهایی شامل چه امکاناتی خواهد بود. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده