// پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Street Fighter 5 با هدف جذب مخاطبان جدیدتر و جوان‌تر ساخته می‌شود

کمپانی کپ‌کام امیدوار است که بازی جدید مبارزه‌ایشان یعنی Street Fight V طیف وسیع‌تری از مخاطبان جوان‌تر و جدیدتر را به خود جذب کند و به طور کلی این مجموعه را دوباره راحت‌تر و دست یافتنی‌تر (از نظر جذب مخاطب) کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
صحبت‌هایی که خواندید از سوی برایان آیرز یکی از مدیران اجرایی کمپانی کپ‌کام بود که طی مصاحبه‌ی جدیدی راجع به اهداف و آرزوهای این شرکت برای این بازی توضیحات بیشتری ارائه داده است. او در ادامه گفت:
یکی از جاه طلبی‌های ما هنگام ساخت بازی Street Fighter V این بود که این مجموعه را دوباره از نظر جذب مخاطب ساده‌تر و قابل دسترس‌تر کنیم اما در مقابل هر کاراکتر درون بازی را منحصر به فرد کرده و در کنارش کاراکترهای جدید و بیشتری را به بازی اضافه کنیم تا هرکس بر اساس نیازها و سلایق خودش یک مبارز را انتخاب کند.
آیرز در ادامه افزود:
ما واقعا امیدواریم که بازی Street Fighter V بتواند طیف بیشتری از مخاطبان جوان و جدید را به این مجموعه جذب کند.
کمپانی کپ‌کام همچنین امیدوار است که بازی Street Fighter V بتواند برای مخاطبان بازی‌های آنلاین و رقابتی نیز جذاب به نظر برسد. آیرز در این باره گفت:
شاید بخشی از مخاطبان ورزش‌های الکترونیک (E-Sports) هم جذب این بازی شوند. مجموعه‌ی Street Fighter در حقیقت جزو اولین بازی‌هایی است که در حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیک قدم برداشت اما در مقام مقایسه نسبتا در مقابل بازی‌هایی مانند Dota 2 و League of Legends در رتبه‌ی پایین‌تری قرار دارد.
Street Fighter V کمپانی کپ‌کام قصد دارد تا برای عرضه‌ی بازی Street Fighter V روش متفاوت‌تری نسبت به بازی‌های قبلی این مجموعه را درپیش بگیرد. برای این نسخه دیگر پس از مدتی شاهد نسخه‌های جدیدتر اما کم تفاوت مانند Super Street Fighter V یا Ultra Street Fighter V نخواهیم بود. با این روش همان بازی اصلی می‌تواند طیف وسیع‌تری از بازیکنان را از همان شروع کار به خود جذب کند. آیرز در این باره افزود:
برای این نسخه ما تنها یک عرضه‌ی واحد و اصلی خواهیم داشت و امیدواریم که اینگونه بازی برای عموم قابل دسترس‌تر باشد و دیگر طرفداران راجع به اینکه کدام نسخه برای خریدن بهتر است از ما سوال نپرسند. نسخه‌های پیشین مجموعه‌ی Street Fighter شاید برای برخی کمی گران یا کم ارزش به نظر برسند بنا بر این اولین هدف و قصد ما این است که بازی Street Fighter V را ساده‌تر و قابل دسترس‌تر کنیم. نه فقط به عنوان یک بازی، بلکه به عنوان یک مدل تجاری.
بازی Street Fighter V قرار است طی ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. دومین نسخه‌ی آزمایشی بازی نیز چندی پیش به پایان رسید که مانند نسخه‌ی اول با مشکلات زیادی همراه بود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده