نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

موج جدید عروسک‌های Amiibo کمپانی نینتندو در راه است

سری بعدی عروسک‌های Amiibo نینتندو قرار است از اوایل سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شود. برای آگاهی از جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.
نینتندو طی رویداد Nintendo Direct از سری جدید عروسک‌های Amiibo رونمایی کرد. این آمیبوها که قرار است از ۲۲ ژانویه‌ی (۲ بهمن) سال آینده‌ی میلادی به فروش برسند، شخصیت‌هایی مانند Lucas، شخصیت اصلی بازی Mother 3 (کنسول گیم بوی ادونس) و همچنین Blathers ،Mr. Resetti ،Kicks و Celeste از سری بازی‌های Animal Crossing را شامل می‌شوند. Nintendo New Amiibo from Jan 2016 نینتندو ضمن این موارد، آمیبوی Wolf Link را هم به طرفداران بازی‌های افسانه‌ی زلدا معرفی کرد. این عروسک قرار است همراه با نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی The Legend of Zelda: Twilight Princess، که با اضافه شدن عبارت HD به انتهای این نام مشخص می‌شود، در ۴ مارس ۲۰۱۶ (۱۴ اسفند)  روانه‌ی بازار شود. همچنین قرار بر این شده تا همزمان با عرضه‌ی بازی Animal Crossing: Amiibo Festival در ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان)، آمیبوهای Isabelle و Digby، هم جهت خرید در دسترس هواداران این سری قرار بگیرد.
Nintendo Amiibo Animal Crossing Amiibo Festival آمیبوهای Animal Crossing: Amiibo Festival
نینتندو علاقه‌مندان Pokemon را هم بی‌نصیب نگذاشته و به آن‌ها امکان داده تا با خرید بازی مبارزه‌ای Pokken Tournament، آمیبوی کارتی شخصیت Shadow Mewtwo را هم به دست بیاورند. این بازی در بهار ۲۰۱۶ برای Wii U منتشر می‌شود که در این میان، کارت‌های فوق در تعداد محدود توزیع خواهند شد. خریداران نسخه‌ی ویژه‌ی Mega Man Legacy Collection هم می‌توانند از آمیبوی طلایی مگا من که در بسته‌بندی آن قرار گرفته استفاده کنند. این بازی در ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ (۷ اسفند) منتشر خواهد شد.
Nintendo Golden Mega Man Amiibo آمیبوی طلایی مگا من
نینتندو چندی پیش اعلام کرده بود که بیش از ۲۰ میلیون عروسک آمیبو را در سراسر جهان عرضه کرده است. این عروسک‌ها نخستین‌بار در سال ۲۰۱۴ همراه با بازی Super Smash Bros. for Wii U منتشر شده بودند. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده