نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

ریدلی اسکات: دنباله های فیلم Prometheus سوال های زیادی را پاسخ می دهند

در مصاحبه‌ای که اخیرا ریدلی اسکات کارگردان مطرح هالیوود انجام داده، درباره فیلم بیگانه: بهشت گمشده (Alien: Paradise Lost) که دنباله فیلم پرومته (Prometheus) است صحبت‌هایی‌ انجام داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
ریدلی اسکات، در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده گفت از اینکه ادامه کارگردانی مجموعه بیگانه را بر عهده نگرفته احساس پشیمانی می‌کند:
من دارم سعی‌ می‌کنم که این مجموعه جدید را که با فیلم پرومته آغاز کردم، برای خودم داشته باشم. اشتباهی‌ که من کردم این بود که مجموعه اول (منظور وی مجموعه بیگانه است) را پس از ساخت فیلم نخست رها کردم و نباید این اشتباه را انجام می‌دادم. من می‌خواهم که این هیولا را دوباره بازسازی کنم و در نهایت داستان این مجموعه جدید را به ابتدای فیلم بیگانه یک (Alien 1) برسانم.
Alien Paradise Lost در ادامه اسکات درباره داستان این مجموعه جدید حرف‌هایی زد و با استناد به حرف‌های او می‌توان اینطور برداشت کرد که مجموعه جدید به سوال‌هایی که توسط اولین فیلم مجموعه بیگانه مطرح شد، پاسخ خواهد داد:
فیلمبرداری فیلم پرومته ۲ (Prometheus 2) از فوریه سال آینده آغاز می‌شود و من در‌ حال حاضر داستان را به طور تمام و کامل می‌دانم. بعد از این فیلم، یک دنباله دیگر ساخته خواهد شد بعد از آن با فیلم دیگری قصد داریم که داستان این مجموعه را به داستان قسمت اول سری بیگانه ربط دهیم تا بتوانیم دریابیم که چه کسی‌ چنین کار وحشتناکی انجام داده است و چنین موجوداتی را خلق کرده است.
فیلم بیگانه: بهشت گمشده برای اکران در ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت/خرداد ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. نظر شما درباره صحبت‌های ریدلی اسکات در رابطه با دنباله‌های فیلم پرومته چیست؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده