نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

صحبت‌ های کریستین بیل درباره بن افلک و شایعات فیلم Batman v Superman

چندی پیش بود که شایعاتی توسط طرفداران بتمن در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر اینکه بن افلک در فیلم Batman v Superman نقش دث‌استروک را بازی می‌کند و ایفای نقش بتمن بر عهده کریستین بیل خواهد بود! حال خود بیل در اینباره صحبت‌هایی‌ کرده است. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش شایعاتی در فضای مجازی درباره فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice منتشر شده بود. این شایعات خبر از این مساله می‌داد که بن افلک در فیلم نقش دث‌استروک را بازی می‌کند و بتمن واقعی باز هم مانند سه‌گانه نولان، کریستین بیل خواهد بود. هنگامی که وب‌سایت یاهو! از وی در اینباره سوال کرد، وی تایید کرد که بن افلک بتمن است و افزود:

من این شایعه را نشنیدم. این اولین باری است که آن‌ را می‌شنوم. به نظرم الان دیگر کاملا مشخص است که بن نقش بتمن را بازی خواهد کرد. من به شما قول می‌دهم که این اتفاق نخواهد افتاد.

باز هم در مصاحبه دیگری که بیل با وب‌سایت ای! آنلاین انجام داده بود، درباره اینکه در مورد بن افلک در نقش بتمن چه فکر می‌کند گفت:

من اصلا در اینباره هیچ فکری نمی‌کنم و نسبت به این مساله بی‌ تفاوت هستم. من خودم را به طور کامل از این نقش جدا کردم و خیلی‌ خوشحال هستم که برای سه فیلم این نقش را بر عهده داشتم و الان نیز برای اینکه ببینم شخص دیگری با این شخصیت چکار می‌کند هیجان زده هستم.

با اینکه بیل اذعان می‌کند که خودش را کاملا از نقش بتمن جدا کرده است اما شاید بسیاری از شما مصاحبه وی زمانی‌ که اعلام شد بن افلک برای ایفای نقش بتمن انتخاب شده است را به یاد بیاورید. وی در آن زمان در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت امپایر داشت، گفته بود:

من باید اعتراف کنم که با اینکه زمان درستی‌ بود که از ایفای نقش دست کشیدم اما بخشی از من بود که به من می‌گفت که برو جلو و در یک فیلم دیگر هم این نقش را بازی کن. بنابراین وقتی‌ شنیدم که شخص دیگری این نقش را بر عهده گرفته، برای نیم ساعت هیچ حرکتی‌ نکردم و فقط به نقطه‌ای خیره شدم.

نظر شما درباره سخنان بیل چیست و آیا شما به فیلم Batman v Superman Dawn of Justice که در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد خوشبین هستید؟ منبع:Comic Book Movie [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه Batman v Superman: Dawn of Justice مشاهده کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده