نویسنده: محمد رستمی
// یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

با پکیج جدید Fallout 4، به ظاهر شخصیت بازی در بیایید

پکیج جدیدی از اشیا دنیای فال‌اوت برای طرفداران پروپا قرص این بازی عرضه شده است. این بسته شامل اشیایی با طرح فال اوت ۴ است و صد دلار قیمت گذاری شده است.  درادامه مطلب با زومجی همراه باشید.
شرکت سازنده فال اوت پکیج جدیدی با نام loot box را برای طرفداران این بازی عرضه کرد. بسته مذکور شامل موارد زیر است: عروسک ۷ اینچی فال‌اوت، لیوان Nuka-Cola، لباس با طرح 111، پرچم فال اوت 4، کوله پشتی با طرح 111، جاسوییچی با طرح 111 و بسته Lunch box 111. البته این پکیج شامل خود بازی نمی‌شود و متاسفانه باید بازی را به صورت جداگانه خریداری کنید. قبل از این‌هم پکیج دیگری عرضه شده بود که LootCrate نام داشت. این پکیج نیز مشابه loot box صد دلار قیمت داشت و شامل ۷ آیتم متفاوت می‌شد که یکی از آنها همین لباس با طرح 111 بود. در ادامه نیز می‌توانید تصویری از محتویات هردو پکیج را مشاهده نمایید:
loot-box Loot Box Package
ption id="attachment_80042" align="aligncenter" width="790"]lootcrate Loot Crate Package
بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد.  
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده