نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: اسکلت غول پیکر در ویدئوی لو رفته از صحنه ی فیلمبرداری Kong: Skull Island

با شروع فرآیند پیش تولید فیلم King: Skull Island در هاوایی، یکی از طرفداران کنجکاو هم به صحنه‌ی این فیلم رفته و با وجود تدابیر امنیتی شدید توانسته است تصاویری هوایی را از صحنه‌ی فیلمبرداری این فیلم تهیه و منتشر کند. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.
فیلم Kong: Skull Island، پروژه ی عظیم کمپانی لِجِندِری پیکچرز، کار پیش تولید خود را آغاز کرده است و عوامل این فیلم در هاوایی سخت مشغول ساخت دکور‌ها و صحنه‌های فیلمبرداری هستند. با وجود تدابیر امنیتی شدید و محصور کردن پیرامون لوکیشن این فیلم، یکی از طرفداران راه هوایی را انتخاب کرده و توانسته است ویدئویی کوتاه از صحنه‌ی فیلمبرداری این فیلم بگیرد. در این ویدئو یک ماکت اسکلت بزرگ بیش از بقیه ی جزئیات جلب توجه می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدئوی کوتاه را تماشا کنید:

این ویدئو توسط کاربر توییتری به نام کاربری Reel Tours Hawaii گرفته شده است و بر روی این شبکه‌ی اجتماعی قرار گرفته است. تصاویری که قبلا از اطراف این لوکیشن پخش شده بودند سختی‌ها و مسائل امنیتی مربوط به نزدیک شدن به این منطقه را نشان می‌دادند و همین موضوع باعث شده است تا این کاربر به تصاویر هوایی متوسل شود. ماه پیش اعلام شد که فیلم Kong: Skull Island تنها بخشی از سری فیلم‌های هیولا محور آینده خواهد بود، چرا که به دنبال موفقیت فیلم (Godzilla (2014، کمپانی‌های لِجِندِری و برادران وارنر دست به دست هم داده‌اند تا یک مجموعه‌ی سینمایی از این دست فیلم‌ها بسازند که علاوه بر Kong: Skull Island، شامل فیلم‌های Godzilla 2 در سال ۲۰۱۸ و نبرد گودزیلا و کُنگ (Godzilla Vs Kong) در سال ۲۰۲۰ هم خواهد بود.یک ماه پیش بود که ساخت فیلم نبرد گودزیلا و کُنگ به صورت رسمی تایید شد. فیلم Kong: Skull Island برای اکران در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵) برنامه‌ریزی شده است و صحنه‌های فیلمبرداری آن تنها به جزایر هاوایی محدود نخواهد بود و لوکیشن‌هایی هم در ویتنام و استرالیا خواهد داشت. داستان فیلم در مورد گروهی از اکتشاف‌گران است که سفری ماجراجویانه را به جزیره‌ای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز می‌کنند. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به تام هیدلستون (بازیگر فیلم Thor)، بری لارسن، ساموئل ال جکسون و جان گودمن اشاره کرد و کارگردانی این پروژه هم بر عهده‌ی جردن وُت رابرتز است. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده