نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تغییر نام فیلم Alien: Paradise Lost به Alien: Covenant

به نظر می‌رسد جدیدترین فیلم ریدلی اسکات که در حقیقت دنباله‌ای است برای فیلم پرومته، از بیگانه: بهشت گمشده (Alien: Paradise Lost) به بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) تغییر نام داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
ریدلی اسکات، کارگردان دنباله فیلم پرومته (Prometheus) که نامش به طور رسمی‌ بیگانه: بهشت گمشده اعلام شده بود، در مصاحبه‌ای که اخیرا در جریان فستیوال فیلم اِی‌اف‌ای داشت از این فیلم با نام بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) یاد کرد. وی در این مصاحبه گفته بود که چگونه فیلم مریخی (The Martian) باعث شد که وی ساخت دنباله فیلم پرومته را به تعویق بیاندازد:
من واقعا هیچ برنامه‌ریزی‌ای برای فیلم نداشتم. ما در حال تصمیم‌گیری برای فیلم بیگانه: پیمان بودیم که قرار بود در ماه فوریه سال آینده فیلمبرداریش آغاز شود و در حال ویرایش فیلمنامه بودیم که ناگهان من تماس تلفنی‌ای دریافت کردم. در این تماس به من گفته شد که فیلمنامه‌ای وجود دارد به نام مریخی که نوشتنش کاملا تمام شده است. من فیلمنامه را در طول یک ساعت خواندم و عصر همان‌روز با کمپانی فاکس صحبت کردم که پروژه ساخت فیلم را شروع کنیم.
چندی پیش نیز اعلام شده بود که ساخت پنجمین قسمت فیلم بیگانه هم که قرار بود توسط نیل بلوم‌کمپ، کارگردان خوشنام فیلم منطقه ۹ (District 9) کارگردانی شود به دلیل پروژه ساخت دنباله پرومته، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. نظر شما درباره تغییر نام این فیلم چیست؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده