نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

صحبت‌های جی جی آبرامز درباره سرنوشت لوک اسکای والکر

از تمام اسراری که عوامل فیلم Star Wars The Force Awakens پنهان نگاه داشته‌اند، بزرگ‌ترین آنها سرنوشت لوک اسکای‌والکر، یکی‌ از محبوب‌ترین شخصیت‌های این مجموعه است. حال جی جی آبرامز، کارگردان فیلم درباره این موضوع توضیحاتی داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
یکی‌ از بزرگ‌ترین سوال‌هایی که ذهن طرفداران فیلم جدید مجموعه جنگ ستارگان را به خود مشغول کرده است، سرنوشت لوک اسکای‌والکر است. وی تا به حال در تمامی پوسترها، تریلرها و تبلیغات فیلم غایب بوده است و باعث شده که تئوری‌های زیادی درباره سرنوشت او توسط طرفداران مطرح شود. حال جی جی آبرامز، کارگردان فیلم در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی داشته، درباره این موضوع صحبت‌هایی‌ انجام داده ‌است:
نه! هیچکس لوک اسکای‌والکر را از یاد نبرده است. ما دوست داشتیم که طرفداران درباره سرنوشت او هیجان‌زده بشوند اما چیز‌های بسیار زیادی در فیلم وجود دارد که در پوستر قابل مشاهده نیست. مطمئن باشید که لوک یکی‌ از مهم‌ترین جنبه‌های داستان فیلم است.
مدتی‌ است که شایعه شده که تمرکز داستان فیلم The Force Awakens بر روی تلاش ری (با بازی دیزی ریدلی) و فین (با بازی جان بویگا) برای یافتن لوک اسکای‌والکر پس از به دست آوردن لایت‌سیبر (شمشیر معروف این مجموعه) متعلق به وی است. اما به نظر می‌رسد طرفداران این فیلم باید برای یافتن پاسخ قطعی این سوال که بر سر لوک اسکای‌والکر چه آمده است تا زمان اکران فیلم صبر کنند. قسمت هفتم جنگ ستارگان که توسط جی جی آبرامز کارگردانی می‌شود و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی،جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه کنندگان فیلم، کتلین کندی، جی جی آبرامز و برایان برک هستند. فیلمنامه فیلم نیز توسط لاورنس کاسدان، جی جی آبرامز و مایکل آرندت نوشته شده است. وقایع فیلم Star Wars: The Force Awakens، سی‌ سال پس از داستان فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) اتفاق می‌افتد و در این فیلم ما شاهد نسل جدیدی از قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی‌ خواهیم بود. بسیاری از شخصیت‌های معروف سه‌گانه اول فیلم نیز در قسمت هفتم جنگ ستارگان حضور دارند. پس از اینکه قسمت هفتم Star Wars در تاریخ ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) اکران شود، فیلم Rouge One: A Star Wars Story در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) و Star Wars: Episode VIII در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) از این مجموعه اکران خواهند شد. در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) نیز، فیلمی با محوریت شخصیت هان سولو (که هریسون فورد در مجموعه فیلم‌ها نقشش را بازی می‌کرد) اکران خواهد شد. هنوز هیچ تاریخی‌ برای اکران قسمت نهم این فیلم مشخص نشده است اما چندی پیش اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه کارگردانی قسمت نهم را کالین تروررو، کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک بر عهده خواهد داشت. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert] منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده