// سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰

انتقاد سونی از زمان انتشار Rise of the Tomb Raider، بازی انحصاری ایکس‌باکس وان

کریس براون، مدیر ارشد محصولات سونی با ارسال مجموعه توئیت‌هایی به فروش پایین Rise of the Tomb Raider، بازی انحصاری ایکس‌باکس واکنش نشان داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
ظاهرا بازی Rise of the Tomb Raider نتوانسته حداقل از نظر میزان فروش موفقیت بزرگی را برای هر دو شرکت مایکروسافت و اسکوئرانیکس رقم بزند. با نگاهی به آمار فروش بازی در هفته‌ی اول عرضه شاهد فروش کمتر از ۶۳ هزار واحدی بازی در انگلستان هستیم. در همین راستا کریس براون از شرکت سونی با انتشار پیامی در توئیتر نظر مردم را به این موضوع جلب می‌کند  که اگر بازی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شد چگونه همه چیز متفاوت به پایان می‌رسید. به گفته‌ی براون، مدیر ارشد محصولات سونی علت این عملکرد ضعیف عرضه‌ی بازی در روز انتشار Fallout 4 برروی ایکس‌باکس وان است. او همچنین با اشاره به عرضه‌ی بازی Fallout 4 با پشتیبانی مایکروسافت و عرضه‌ی این بازی به همراه باندل‌ها و تبلیغ نام تجاری ایکس‌باکس، بر این موضوع تاکید کرد که با این حال بازی Fallout 4 برروی پلی‌استیشن 4 فروش بیشتری از ایکس‌باکس وان در انگلستان داشته است.
فروش ضعیف Tomb Raider در انگلستان: فروش ۶۳ هزار Rise of the Tomb Raider- و Fallout 4- با وجود پشتیبانی ایکس‌باکس وان مایکروسافت- هنوز هم بهتر برروی پلی‌استیشن 4  به فروش می‌رود.
وی‌ همچنین در توئیت‌های بعدی خود که در پاسخ به کاربران ارسال کرده است دلیل فروش کم را همزمانی هفته‌عرضه‌ی بازی با Fallout 4 ،Call of Duty: BO 3 ،Star Wars و Halo 5 می‌داند. او همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با امکان انتظار کاربران برای عرضه‌ی بازی برروی پلی‌استیشن گفت که در کنار سخت بودن بیان این حرف، به نظر او نامناسب بودن زمان عرضه‌ی بازی و وجود رقابت بازی‌های بزرگ برای تصاحب سهم خود از کیف پول مردم، از جمله مهمترین دلیل ناامید کننده بودن فروش بازی است. در همین راستا، در رابطه با Rise of the Tomb Raider توئیت دیگری توسط پُل راستچِنسْکی، کارگردان Drive Club منتشر شد که نشان می‌دهد فروش کم مربوط به کیفیت نبوده و با عرضه بازی برروی پلی‌استیشن 4 در سال آینده عملکرد بهتری خواهد داشت.
کریس براون  (با آی‌دی توئیتر @That_Kid_Chris) نگران نباش،‌ [وضعیت] Tomb Raider بهتر خواهد شد. زمانی که سال آینده برروی پلی‌استیشن 4 عرضه شود.
آیا شما با دیدگاه‌های منتشر شده توسط کریس براون و پُل راستچِنسْکی موافق هستید؟‌ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده