نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

این هفته بازی NBA 2K16 را بر روی ایکس‌باکس وان به صورت رایگان تجربه کنید

NBA 2K16، جدیدترین بازی مجموعه بسکتبال محبوب توکی‌ اسپورتز، این هفته برای مشترکین گلد سرویس ایکس‌باکس لایو کنسول ایکس‌باکس وان به صورت رایگان قابل بازی خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اگر از مشترکین گلد سرویس ایکس‌باکس لایو بر روی کنسول ایکس‌باکس وان و طرفداران بازی‌های ورزشی به خصوص بسکتبال هستید، این هفته می‌توانید NBA 2K16، جدیدترین بازی شبیه‌ساز بسکتبال کمپانی توکی‌ اسپورتز را به صورت رایگان تجربه کنید. از روز جمعه ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) تا روز دوشنبه ۲۳ نوامبر (۲ آذر)، کاربران این سرویس می‌توانند بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و به تجربه آن‌ بپردازند. لازم به ذکر است شما به تمامی بخش‌های بازی دسترسی‌ خواهید داشت و دقیقا نسخه کامل بازی را تجربه خواهید کرد. همچنین در طول این بازه زمانی‌ و چند روز پس از آن‌، بازی بر روی این شبکه با تخفیف در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. اگر شما تصمیم گرفتید که بازی را پس از اتمام این بازه زمانی‌ خریداری کنید، تمامی ذخیره‌های شما نیز به بازی خریداری شده منتقل خواهند شد و همچنین در صورت خریداری کردن بازی، دیگر نیازی به دانلود دوباره آن‌ نیست. این خبر بسیار خوبی‌ است زیرا حجم بازی بر روی ایکس‌باکس وان ۴۴.۸۶ گیگابایت است!

بررسی ویدیویی بازی NBA 2K16

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی NBA 2K16 در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برای کنسول‌های نسل هفتمی،‌ هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست در کمتر از یک هفته ۴ میلیون نسخه بفروشد. همچنین اگر می‌خواهید با بازی بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم نیم‌نگاه زومجی از بازی را از دست ندهید. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا این هفته بازی را برروی کنسول ایکس‌باکس وان خود دانلود می‌کنید؟ منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده