نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

معرفی بازی موبایل ایرانی عروسک کش: قاتل عروسک‌ها

عروسک‌کش یکی از همان بازی‌های کژوال موبایل است که در نهایت سادگی، بسیار سرگرم‌کننده هستند و به درد مواقعی می‌خورند که حس و حال بازی دیگری را ندارید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

دیگر برای همه‌ی سازندگان بازی‌های موبایل و البته کاربران آن‌ها مشخص شده که لازم نیست یک بازی با محتوای زیاد یا گیم‌پلی متنوع داشته باشید تا به عنوان یک بازی موبایلی خوب و موفق تلقی شود. بسیاری از بهترین بازی‌های موبایل آن‌هایی هستند که به طرز شجاعانه‌ای توانسته‌اند خود را از همه‌ی موارد اضافه و بیهوده پاک کنند و با تمرکز بر روی تنها یک هدف، به آثاری موفق و در اکثر مواقع اعتیادآور تبدیل شوند. عروسک‌کش یکی از مثال‌های بارز همین نوع از بازی‌های موبایل است، یک بازی صاف و ساده بعد از چند دست بازی کردن، باعث تعجبتان می‌شود که چطور همچین مکانیسم فوق‌العاده‌ای ساده‌ای اینقدر گیرا و درگیرکننده است.

بازی عروسک کش

 در برخورد اول با عروسک‌کش شاید آن را بیش از حد ساده و پیش پا افتاده ببینید، اما چند دقیقه بعد خودتان را در حالی می‌یابید پشت سر هم مشغول بازی هستید فقط برای اینکه سلاح‌های جدید را باز کنید. گیم‌پلی بازی سرراست‌تر از این نمی‌شود: با دو سلاح گرم یا سردی که سمت چپ و راست صفحه قرار گرفته،‌ باید حساب عروسک‌های قرمز و آبی را برسید و به سفیدها دست نزنید. حتی یک خط هم مقابل هر سلاح کشیده شده که مسیر حرکت آن، یا اگر سلاح گرم باشد مسیر شلیک گلوله را مشخص می‌کند. عروسک‌های پارچه‌ای نگون بخت هم تخریب‌پذیری (!) بسیار خوبی دارند و تمام اجزای بدنشان پخش زمین می‌شود. مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود عروسک‌کش را ادامه بدهید، تنوع سلاح‌های آن است. سازنده‌ها احتمالاً دل پری از عروسک‌ها داشته‌اند که مثلاً چکمه را هم به عنوان یک سلاح در بازی گنجانده‌اند. در ابتدا کار را با دستکش‌های بوکس شروع می‌کنید و بعد از مدتی می‌بینید با شات‌گان مشغول تکه و پاره کردن عروسک‌ها هستید. برای باز کردن هر اسلحه باید کارهای خاصی انجام دهید، مثلاً به امتیاز خاصی برسید یا در یک کمبو، چند عروسک را بدون اشتباه پشت سر هم بزنید. پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هم پای ثابت همه‌ی برنامه‌ها و بازی‌ها شده و در عروسک‌کش هم با پرداخت مبلغ ناچیزی می‌توانید این سلاح‌ها را بخرید. هر اسلحه صدا و افکت‌های صوتی مخصوص خودش را دارد که از کیفیت مناسبی هم برخوردارند. 

بازی عروسک کش

بعد از اینکه چند اسلحه را باز کردید، این جدول امتیازات است که بهانه‌ی دیگری برای ادامه دادن بازی می‌شود. بر اساس بیشترین تعداد عروسکی که در هر بازی کشته‌اید، در یکی از بخش‌بندی‌های جدول امتیازات قرار می‌گیرید. پنج نفر اول جدول جام عروسک طلایی را به دست می‌آورند و دیگران هم به ترتیب امتیاز، در جام‌های نقره‌ای و برنزی دسته‌بندی می‌شوند. رسیدن به امتیازهای بالاتر کار چندان ساده‌ای نیست، به همین دلیل اگر به جام طلایی رسیدید نام کاربریتان برای دیگر کاربران بازی به صورت یک اعلان فرستاده می‌شود تا حساب کار دستشان بیاید. عروسک‌کش را در گوشه‌ی منوی موبایلتان داشته باشید تا هر وقت خواستید یک تجربه‌ی بازی موبایلی بی‌دغدغه، سریع و رقابتی داشته باشید سراغ آن بروید.

دانلود از کافه بازار تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده