// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تیکاف ۳، بازی موبایل ایرانی منتشر شد

طراحان سفید، استودیوی سازنده‌ی بازی تیکاف در نهایت بعد از حدود ۱۰ ماه شماره سوم، این بازی را منتشر کرد. تیکاف ۳ به صورت اپیزودیک عرضه می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
مهرماه گذشته بود که طراحان سفید، استودیوی سازنده بازی مسابقه‌ای تیکاف ۳ از ویدیوی تبلیغاتی جدید این بازی بدون اعلام تاریخ رسمی انتشار، رونمایی کرد. در این ویدیوی شاهد گرافیک خوب این بازی موبایلی در کنار تنوع خودروهای مختلف بودیم. از جمله امکانات نسخه‌ی جدید بازی در کنار تنوع خودرویی می‌توان به امکان انتخاب آهنگ مورد علاقه خود از لیست آهنگ‌های دستگاه و پیست مسابقه‌ی جدید اشاره کرد. البته امکانات به اینجا ختم نشده و در آینده شاهد ارائه مسابقات آنلاین خواهیم بود. به گفته‌ی سازندگان تیکاف ۳ دارای بیش از ۲۰ خودروی داخلی و خارجی است و به صورت اپیزودیک به مرور زمان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. بازیکنان تیکاف ۳ در قسمت اول ۱۵ مرحله‌ی داستانی را تجربه خواهند کرد. استودیوی طراحان سفید واقع در مشهد مقدس در گذشته بازی‌های تیکاف ۱ و تیکاف ۲.۶  را با موفقیت منتشر کرده است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p |دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

صادق جبلی، مدیر استودیو طراحان سفید و از اعضای طراح مجموعه تیکاف گفت:
در این نسخه، بازی به‌صورت آفلاین است اما در نظر داریم به‌زودی با انتشار یک بروزرسانی بخش آنلاین و چندنفره بازی را اضافه کنیم.
جبلی در ادامه افزود:
در تیکاف 3، گیمر می‌تواند خودروهای خود را ارتقا داده یا آن‌ها اسپورت کند. بیش از ۲۰خودرو داخلی و خارجی نیز برای بازی طراحی کرده‌ایم که تنوع بازی را افزایش می‌دهد. البته طی برنامه‌ریزی انجام شده، تعداد و تنوع این خودروها با به‌روزرسانی‌های آتی افزایش خواهد یافت.

شما می‌توانید هم‌اکنون از طریق فروشگاه کافه بازار بازی تیکاف ۳ را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای