نویسنده: محمد رستمی
// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۷

بازیگر مطرح سری رزیدنت اویل اینبار نقش آلیس پیر را ایفا خواهد کرد

Milla Jovovich در فیلم Resident Evil: The Final Chapter که در سال ۱۳۹۵ روانه بازار خواهد شد نقش آلیس در سن پیری را  بازی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.
Milla Jovovich عکسی از آلیس پیر در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که در برخی سکانس‌های فیلم حضور خواهد داشت. طبق گفته‌های او گریم این چهره بیش از چهار ساعت زمان برده است. کافی است چهره آلیس پیر را با چهره اصلی Milla Jovovich مقایسه کنید تا متوجه شوید این گریم چقدر فوق العاده کار شده است. Resident-evil او همچنین تمام شایعات مبنی بر حضور آلیس پیر در انتهای فیلم را رد کرد. او در این باره گفت:
محض اطلاع همه کسانی که فکر می‌کنند آلیس پیر تنها در پایان فیلم حضور خواهد داشت، اینطور نیست!
هنوز مشخص نیست آلیس پیر در کجای فیلم بازی خواهد کرد. از آنجا که کاراکتر پیر آلیس در این فیلم بازی خواهد کرد این احتمال بسیار قوی است که این فیلم آخرین فیلم مجموعه باشد. در کنار آلیس بازیگران مطرح دیگری همچون Ali Larter  بازیگر فیلم مقصد نهایی و Shawn Roberts  بازیگر سری مردان ایکس نیز در Resident Evil: The Final Chapter حضور دارند. Resident Evil: The Final Chapter ژانویه ۲۰۱۷ (دی ماه ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده