نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

منتظر فیلم های فرعی بر اساس مجموعه Fast and Furious باشید

به نظر می‌رسد عوامل و سازندگان مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین، می‌خواهند با ساخت فیلم‌های فرعی بر اساس شخصیت‌های محبوب این مجموعه، هرچه بیشتر آن را گسترش دهند. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.
بنا بر گزارش مجله ورایتی، وین دیزل اعلام کرد که کمپانی یونیورسال پیکچرز در حال طی‌ کردن مراحل ابتدیی ساخت فیلم‌های فرعی بر اساس برخی‌ شخصیت‌های مجموعه Fast and Furious است. دونا لنگلی، رئیس کمپانی یونیورسال پیکچرز با تایید حرف‌های وین دیزل افزود که مدت‌های مدیدی است که این کمپانی در حال پیدا کردن راهی‌ برای گسترش این مجموعه است:
این مجموعه دارای گروهی از بازیگران است و ما توانایی این را داریم که شخصیت‌هایی‌ را به این سری اضافه یا از آن‌ کم کنیم.
اینکه این فیلم‌های فرعی بر اساس کدام یک از شخصیت‌های این مجموعه ساخته می‌شوند معلوم نیست اما دواین جانسون که ایفای نقش افسر لوک هابز را بر عهده دارد، پیش از این گفته بود که شخصیت او برای یک فیلم مجزا بسیار عالی‌ است. علاوه بر این، وین دیزل نیز چندی پیش گفته بود که حداقل سه فیلم دیگر از مجموعه‌ی سریع و خشمگین در حال ساخت است که خبر ساخت قسمت هشتم آن‌ هم اخیرا تایید شده است. سوالی‌ که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا یونیورسال می‌خواهد با این مجموعه مانند مارول و دیزنی رفتار کند یا خیر. رویکرد این دو کمپانی به دنیای سینمایی‌شان اینگونه است که لابه‌لای فیلم‌های اصلی‌ خود (مانند انتقام‌جویان و جنگ ستارگان) فیلم‌های فرعی را می‌سازند و اکران می‌کنند. جف شل، مدیر عامل بخش گروه سرگرمی‌های یونیورسال گفت با اینکه در حال حاضر تمرکز اصلی‌ آنها بر روی ساخت سه دنباله اصلی‌ مجموعه سریع و خشمگین است اما آنها کاملا از این ایده که فیلم‌های دیگری نیز بر اساس این مجموعه ساخته شوند استقبال می‌کنند:
وین دیزل یک چشم‌انداز برای ساخت سه فیلم اصلی‌ بر اساس این مجموعه در سر دارد و ما می‌خواهیم این سه فیلم را بسازیم و بعد از آن تصمیم بگیریم که با مجموعه چه‌کاری انجام بدهیم.
با اینکه وی از دادن اطلاعات بیشتر درباره فیلم‌های فرعی این مجموعه خودداری کرد، خودِ دیزل درباره اینکه طرفداران می‌توانند چه انتظاری از قسمت هشتم فیلم Fast and Furious (که توسط اف گری گری کارگردانی می‌شود) داشته باشند، توضیحاتی داد:
ما کارگردانی داریم که می‌تواند داستان را کمی‌ تیره و تار کند و درونی‌ترین خصوصیات شخصیت‌های فیلم را بیرون بیاورد.
به احتمال بسیار زیاد دلیل اینکه فیلم جدید این مجموعه قرار است بر روی شخصیت‌ها تمرکز بیشتری داشته باشد، سخنان شل است که پیش از این گفته بود که آنها باید تمرکز خود را بجای صحنه‌های اکشن بر روی داستان شخصیت‌ها بگذارند. هشتمین قسمت فیلم سریع و خشمگین، اولین فیلم از این مجموعه است که پس از مرگ پاول واکر در سال ۲۰۱۳، بدون حضور وی ساخته می‌شود و با اینکه در پایان فیلم هفتم، شخصیت وی با خوبی‌ از گروه جدا شد، اما نبود پاول واکر به احتمال بسیار زیاد باعث می‌شود که فضای فیلم هشتم نسبت به فیلم‌های قبلی‌ این مجموعه کمی‌ تیره و تارتر باشد. نظر شما در رابطه با قسمت هشتم این مجموعه و فیلم‌های فرعی آن‌ چیست؟ منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده