نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

صحبت های مدیر ارشد مالی مایکروسافت درباره ی یکپارچه سازی ایکس باکس و ویندوز

با انتشار ویندوز ۱۰، مایکروسافت تلاش کرد تا کنسول نسل هشتمی خودش را به نسخه‌ی جدید ویندوز نزدیک کند.  اِمی هود، مدیر ارشد مالی شرکت مایکروسافت، در جریان کنفرانس USB Global Tech Conference درمورد این حرکت مایکروسافت صحبت‌هایی را انجام داده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.
در راستای نزدیک کردن ویندوز و ایکس‌باکس، اپلیکیشن جدید Xbox App بر روی ویندوز ۱۰ و به تازگی انتشار NXOE برای ایکس باکس‌وان، گامی بزرگ برای یکپارچه‌سازی این دو پلتفرم بود. با این بروزرسانی، بازی به صورت بین پلتفرمی بین ایکس‌باکس وان و ویندوز با انتشار بازی‌هایی مثل Fable Legends بیشتر و بیشتر ارتقا پیدا کرده است. اِمی هود، مدیر ارشد مالی شرکت مایکروسافت، در جریان کنفرانس USB Global Tech Conference در این مورد صحبت‌هایی انجام داده است:
ایکس باکس از لحاظ مالی مرتبط با شرکت مایکروسافت است. مردم نباید نسبت به پیشرفت‌هایی که در دو سال گذشته در حوزه‌ی ایکس باکس داشتیم سردرگم باشند. من به اهمیت گیمینگ فکر می‌کنم. من به طور ویژه درباره‌ی اهمیت بخش گیمینگ برای ما صحبت می‌کنم. شما شاهد سرمایه‌گذاری‌های ما بودید؛ شما شاهد صحبت‌های ما درمورد گیمینگ و اهمیت انجام آن در هر شکلی و بر روی هر پلتفرمی بودید، چه پی‌سی باشد، چه بر روی گوشی، چه خودِ کنسول. من فکر می‌کنم که ما کار خوبی در این زمینه انجام دادیم که چیزی را که خارج از اکوسیستم  ویندوز تعریف شده بود را به اکوسیستم ویندوز آوردیم، چرا که منفعت آن هم به خود این بسترِ مجتمع شده می‌رسد و هم به توسعه‌دهندگانی که در این زمینه کار می‌کنند.
به عنوان یک گیمر شاید بتوانم بگویم که بزرگترین مزیت این یکپارچه‌سازی همان بازی کردن دو پلتفرم با هم است. همه‌ی ما قطعا دوست داریم تا در آینده، بازی‌های بیشتری را ببینیم که از این قابلیت پشتیبانی کنند. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده