نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

هفته آینده منتظر اولین بروزرسانی بازی Fallout 4 باشید

بتسدا اعلام کرد اولین بروزرسانی بازی Fallout 4 بزودی منتشر خواهد شد. این بروزرسانی ابتدا برای کاربران رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود و سپس در دسترس کاربران کنسول‌ها قرار خواهد گرفت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بتسدا، سازنده بازی Fallout 4 اعلام کرد که هفته آینده، نسخه بتای اولین بروزرسانی بازی بر روی استیم برای علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و پس از آن‌، نسخه نهایی این بروزرسانی ابتدا برای کاربران رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. اولین بروزرسانی نسخه کنسولی بازی Fallout 4 نیز در آینده منتشر می‌شود. بتسدا در وب‌سایت رسمی خود درباره این بروزرسانی گفت:
آزادی عملی‌ که بازی‌های کمپانی ما به گیمرها ارائه می‌دهند، بعضی اوقات باعث می‌شود که اتفاقات ناخواسته و بدی در بازی بیفتد. هنگامی که یک بازی المان‌های بسیار زیادی را باهم ترکیب می‌کند، این مشکلات اجتناب‌ناپذیر هستند. طرفداران بازی می‌توانند بجای چند بروزرسانی بسیار بزرگ، منتظر بروزرسانی‌های کوچک و با فاصله‌ی زمانی‌ کم برای بازی باشند.
بازی Fallout 4 که در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد، تبدیل به یکی‌ از موفق‌ترین محصولات این کمپانی شده است. این بازی توانسته در ۳ روز اول انتشار خود، بالغ بر ۱.۸ میلیون نسخه‌ی دیجیتالی بفروشد. همچنین در حدود ۱۲ میلیون نسخه از این بازی به خرده فرو‌شی‌های دنیا ارسال شده است و دیروز نیز اعلام شد که این بازی توانسته با فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ی فیزیکی‌ در بریتانیا، تبدیل به سومین بازی پرفروش این منطقه در هنگام عرضه، در سال ۲۰۱۵ شود. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدئوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert] منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده