نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

چرا راک‌استار هر سال یک GTA منتشر نمی‌کند؟

کمپانی تیک‌-تو، مالک شرکت راک‌استار، درباره‌ی اینکه چرا مجموعه‌های پرطرفدار این شرکت مثل Grand Theft Auto و Max Payne و Red Dead Redemption به صورت سالانه منتشر نمی‌شوند توضیح داد. برای مشاهده‌ی این توضیحات با زومجی همراه باشید.
در مراسمی که شرکت MKM Partners با عنوان روز سرمایه‌گذار در شهر نیویورک برگزار کرد، استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک‌-تو اعلام کرد که انتشار سالانه‌ می‌تواند منجر به «سوختن دارایی‌های معنوی» یک شرکت شود و همچنین کیفیت محصولات را کاهش دهد و اشتیاق مخاطبان برای خرید آنها را از بین ببرد. زلنیک در این باره گفت:
بازار از ما می‌پرسد که چرا بازی‌های خود را به صورت سالانه منتشر نمی‌کنید؟ ما فکر می‌کنیم که به جز بازی‌های ورزشی، در مورد سایر بازی‌ها بهتر است تقاضا و انتظار ایجاد کنیم؛ هم برای استراحت دادن به بازی و هم به منظور دستیابی به بالاترین کیفیت ممکن که این امر احتیاج به زمان دارد و شما نمی‌توانید هر سال آن را انجام دهید. بازی الف یا ب اهمیت چندانی ندارد؛ ما می‌خواهیم کاری کنیم که هر سال به اندازه‌ی کافی دارایی معنوی موفق داشته باشیم. ما تعداد زیادی مجموعه‌ی بزرگ و دارایی‌های معنوی جدید داریم که بدون آسیب رساندن به یک تجارت سالیانه، تاثیرات اقتصادی زیادی روی آن خواهند داشت.
اگرچه زلنیک درباره‌ی بازی‌های آینده‌ی تیک‌-تو صحبتی نکرد، اما تاکید کرد که Grand Theft Auto و Red Dead Redemption مجموعه‌های ماندگاری هستند که ساخت آنها ادامه خواهد داشت و مجموعه‌ی BioShock هم بدون تردید از اهمیت زیادی برای این شرکت برخوردار خواهد بود. آیا شما هم با سیاست تیک‌-تو برای حفظ کیفیت بازی‌هایش موافقید یا می‌خواهید هر سال یک بازی جدید از مجموعه‌های زیبای این شرکت منتشر شود؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده