نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

جزییات بسته‌ی الحاقی The Old Hunters برای بازی Bloodborne اعلام شد

بسته‌ی الحاقی بازی Bloodborne با نام The Old Hunters هفته‌ی آینده منتشر می‌شود، اما ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده‌ی این بازی از همین حالا اطلاعات مربوط به این بسته را اعلام کرده است. برای مشاهده‌ی جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.
یاماگیوا در وبسایت پلی‌استیشن ابتدا در مورد دشمنان جدیدی که در The Old Hunters حضور دارند صحبت کرد. این دشمنان شامل یک شکارچی باستانی به نام «برادور» و همچنین یک موجود غول‌پیکر به اسم «بل هولدر» هستند. یاماگیوا گفت:
برادور یک شکارچی باستانی و قاتل است که زمانی در اختیار «کلیسای شفا» قرار داشت؛ او در اتاقی تاریک نشسته و با یک زنگ در دستش منتظر چیزی یا کسی است. همچنین وقتی در این کابوس جدید به جستجو می‌پردازید مراقب بل هولدر باشید؛ او یک دشمن غول‌پیکر است که از تبرِ زنگی استفاده می‌کند و یکی از وحشتناک‌ترین هیولاهایی است که با آن مواجه می‌شوید.
Bloodborne The Old Hunters-486 از میان سلاح‌های جدیدی که با انتشار The Old Hunters به Bloodborne اضافه می‌شوند، یاماگیوا به اسلحه‌ای اشاره می‌کند که در اختیار برادور است. او درباره‌ی این سلاح توضیح داد:
این سلاح وقتی قدرت واقعی خود را نشان می‌دهد که با خون استفاده‌کننده‌اش ترکیب شود. به عبارت دیگر شما باید برای مشاهده‌ی نیروی واقعی این اسلحه، آن را درون سینه‌ی خود فرو کنید.
سلاح دیگری که به بازی اضافه می‌شود مسلسل گاتلینگ است. این اسلحه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است، اما وزن زیادی دارد و مهمات آن نیز زود تمام می‌شود. علاوه بر این، یک Rune یا ارتقای جدید هم به بازی اضافه شده که اگر با یکی از سلاح‌های دشمنان مورد استفاده قرار گیرد، قدرت زیادی به بازیکن می‌دهد. Bloodborne The Old Hunters-bb3 یاماگیوا درباره‌ی چگونگی استفاده از The Old Hunters در داخل بازی هم توضیح داد. بازیکن‌ها می‌توانند با انجام مراحل زیر به محتوای این بسته‌ی الحاقی دسترسی داشته باشند: قدم اول: پس از شکست دادن غول‌ کلیسای Cathedral Ward، با استفاده از محراب کلیسا که در پشت اتاق قرار دارد، زمان بازی را به شب تغییر دهید. قدم دوم: به مکان «رویای شکارچی» (Hunter's Dream) بروید و آیتمی به اسم «چشم شکارچی خون‌خوار» (Eye of a Blood-drunk Hunter) را از یک قاصد دریافت کنید. قدم سوم: به کلیسای Oedon Chapel بروید و از درِ سمت چپ خارج شوید. قدم چهارم: به قسمت انتهایی و سمت راست محوطه بروید تا از آنجا به مکانی به اسم Hunter's Nightmare منتقل شوید. با روشن کردن یک چراغ در این مکان می توانید به راحتی از Hunter's Dream به اینجا و برعکس جابه‌جا شوید. توضیحات بیشتر و تصاویر این راهنمایی را می‌توانید اینجا مشاهده کنید. بروزرسانی ۱.۰۷ بازی Bloodborne به تازگی منتشر شده است؛ این بروزرسانی بیش از ۹ گیگابایت حجم دارد و تغییرات فراوانی را برای بخش آنلاین و سایر بخش‌های بازی شامل می‌شود. محتوای الحاقی The Old Hunters به داستان شکارچیان افسانه‌ای که در بازی اصلی به آنها اشاره شده است می‌پردازد و در دنیایی کابوس‌وار، که شکارچیانی از گذشته برای همیشه در آن زندانی شده‌اند جریان دارد. سونی قبلا The Old Hunters را یک محتوای دانلودی تمام عیار برای بازی Bloodborne نامیده بود. این بسته ۳ آذر ۱۳۹۴ و با قیمت ۲۰ دلار عرضه می‌شود. Bloodborne به وسیله‌ی استودیوی فرام سافتوِر، خالق بازی‌های چون Demon's Souls و Dark Souls ساخته شده و در تاریخ ۴ فروردین ۱۳۹۴ به طور اختصاصی برای کنسول ‌پلی‌استیشن 4 به انتشار رسیده است. این بازی نمرات درخشانی را از منتقدان دریافت کرد و از نظر فروش نیز بسیار موفق ظاهر شد. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده