نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱

تماشا کنید: تریلر جدید بازی «راهرو»، نظر مثبت منتقدان را نشان می‌دهد

بازی موبایلی ایرانی راهرو که یک بازی در سبک ترسناک-معمایی است چندی پیش برای اندروید منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند. امروز سازندگان بازی، تریلر جدیدی از راهرو منتشر کرده‌اند که در آن می‌توان نظر مثبت منتقدان نسبت به بازی را مشاهده کرد. با زومجی و تماشای تریلر جدید بازی راهرو همراه باشید.
بازی راهرو، یک بازی اول شخص سه‌ بعدی است که فضایی ترسناک دارد و گیم‌پلی آن بر اساس حل معماهای مختلف طراحی شده است. این بازی در تاریخ ۲۱ آبان ماه برای پلتفرم اندروید منتشر شد و علاوه بر نظر مثبت منتقدان، توانست مورد توجه بازیکنان نیز قرار بگیرد. امروز سازنده بازی تریلر جدیدی از آن را منتشر کرد که در آن علاوه بر دیدن صحنه‌های جدیدی از بازی،‌ می‌توانید نظر مثبت منتقدین درباره آن را نیز مشاهده کنید:

در بازی شما باید برای حل معماهای مختلف از ابزار و وسایل گوناگون استفاده کنید. این وسایل با گشت و گذار در محیط ترسناک و راهروهای تنگ و تاریک بازی به دست می‌آیند. اسلحه شما نیز یکی دیگر از وسایلی است که می‌تواند برای از بین بردن خطرات به کمک شما بیاید. داستان بازی در سال ۱۳۵۸ رخ می‌دهد و شما باید با دنبال کردن سرنخ‌هایی که در طول بازی برای شما قرار داده شده، اطلاعات بیشتری کسب کنید. بازی راهرو دارای بیش از ۱۰۰۰ خط دیالوگ است که تمام آنها علاوه بر نمایش به صورت زیرنویس،‌ صداگذاری هم شده‌اند. یکی از نکات بسیار مثبت بازی، توانایی اجرای بازی توسط گوشی‌های رده متوسط با وجود گرافیک سه بعدی بازی است. ما نیز در زومجی این بازی را بررسی کردیم و به آن نمره خوب ۷ را دادیم. محسن وزیری در نقد خود از بازی راهرو گفت:
راهرو نقاط ضعف و قوت‌ خودش را دارد، نه بهترین اثر ترسناک موبایلی است و نه یک بازی بی‌سر و ته و پیش‌ پا افتاده. راهرو درخور توجه و حمایت است که توانسته گلیمش را به راحتی از آب بیرون بکشد و برای خود هویتی مستقل دست و پا کند. ابتدای راه هرچه که باشد، راهرو نشان داد که انتهایش روشن است.
دانلود از کافه بازار  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده