نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: ۹ دقیقه از گیم‌پلی بازی Unravel

امروز وب‌سایت‌ ای‌جی‌ان ویدیویی از گیم‌پلی بازی پلتفرمر فوق‌العاده چشم نواز و زیبای Unravel منتشر کرد. این ویدیو ۹ دقیقه‌ای، بخش‌های جدیدی از بازی را نشان می‌دهد. با زومجی، جزئیات خبر و مشاهده این ویدیو همراه باشید.
وب‌سایت‌ ای‌جی‌ان امروز ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی مستقل پلتفرمر Unravel منتشر کرد. این بازی که توسط مارتین ساهلین در حال ساخت است یک بازی در سبک پلتفرمر معمایی است که شما در نقش یک عروسک نخی به نام یارنی قرار می‌دهد.

|

گیم‌پلی بازی بر اساس نخی بودن این شخصیت طراحی شده و بسیاری از معماهای بازی نیازمند این هستند که شما با استفاده از نخ‌های شخصیت بازی، آنها را حل کنید و باید در اینکار استراتژی داشته باشید زیرا اگر قبل از رسیدن به چک‌پوینت تمام نخ‌های تشکیل دهنده شخصیت را استفاده کرده باشید، امکان پیشروی بیشتر نخواهید داشت و این مساله باعث شده که معماهای بازی نیاز به فکر کردن زیاد داشته و چالش برانگیز باشند. همانطور که قبلا هم در دیگر ویدیوهای منتشر شده از بازی دیده بودیم، طراحی محیط‌ها و شخصیت بازی واقعا چشم نواز است. بازی Unravel در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد و ما باید تا آن‌ زمان صبر کنیم و ببینیم که آیا این بازی می‌تواند به یک تجربه لذت بخش تبدیل شود یا فقط بازی خواهد بود که صرفا طراحی هنری فوق‌العاده زیبایی‌ دارد. نظرات خود را در مورد این ویدیو با ما در میان بگذارید. منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده