نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: دو ویدیو جدید از فیلم در حال ساخت John Wick 2

فیلم John Wick 2 در نیویورک مراحل فیلم‌برداری خود را پشت سر می‌گذارد. حال دو ویدیو و یک تصویر از این فیلم منتشر شده که اطلاعاتی از آن در اختیارمان می‌گذارند. با زومجی و جزییات خبر همراه زومجی باشید.

«پیش از مطالعه این خبر و تماشای ویدیو‌ها در نظر داشته باشید که این مطالب، ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم را فاش کنند»

اخیرا دو ویدیو و چند تصویر از صحنه‌های فیلم‌برداری فیلم John Wick 2 منتشر شده که هریک اطلاعاتی از آن در اختیار‌مان می‌گذارد. یکی از بهترین بخش‌های قسمت اول فیلم John Wick، صحنه‌های تیر‌اندازی بود که بازخورد‌های مثبتی از طرفداران و منتقدان در پی داشت. چاد استالسکی و دیوید لیچ، کارگردانان و بدل‌کاران فیلم، تلاش زیادی برای هر‌چه طبیعی جلوه دادن این صحنه‌ها انجام داده بودند که نتیجه بسیار مثبتی هم داشت. حال اولین ویدیوی منتشر شده از قسمت دوم فیلم، صحنه‌ای مشابه را نشان می‌دهد که ویک (با بازی کیانو ریوز)، پس از خروج از ساختمان، متوجه چند تعقیب‌کننده می‌شود و درگیری مابین وی با آن‌ها آغاز می‌شود که در نهایت ویک افراد نا‌شناس را به قتل می‌رساند.

ویدیوی بعدی، ویک را در حال بررسی جسد یک فرد نشان می‌دهد که مشخص نیست توسط وی به قتل رسیده یا خیر. موردی که از این ویدیو می‌توان استنباط کرد، حضور خودروی کلاسیک ویک است که در قسمت اول نیز دیده می‌شد.

در ادامه ویدیو‌هایی که مشاهده کردید، چند تصویر نیز از پشت‌صحنه فیلم‌برداری John Wick 2 منتشر شده که اطلاعات جالبی می‌توان از آن‌ها گرفت. افرادی که قسمت اول فیلم را تماشا کرده باشند، اطلاع دارند که دلیل ویک برای انتقام گرفتن از دشمنانش، مرگ سگی بود که همسرش به وی اعطا کرده بود. در تصاویر منتشر شده از فیلم، یک سگ جدید در کنار ویک دیده می‌شود که احتمالا همان سگی است که وی در سکانس‌های پایانی قسمت قبل پیدا کرده بود.

John Wick 2

فیلم John Wick 2 برای اکران در سال ۲۰۱۶ میلادی برنامه‌ریزی شده است. باید منتظر ماند و دید چه دلایلی باعث شده تا ویک پس از گذشت چند سال، مجددا دنبال به از بین بردن اهداف جدیدش باشد. همچنین نقش مقابل ویک را در این فیلم لانی رشید، ملقب به Common بازی خواهد کرد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده