نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

بازی Beyond Two Souls هم اکنون برای پلی استیشن 4 در دسترس است

بازی Beyond Two Souls ساخته استودیو کوانتیک دریم دو سال پیش به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شده بود. امروز سونی نسخه ریمستر شده بازی را برای کنسول نسل هشتمی خود منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
امروز نسخه ریمستر شده بازی Beyond Two Souls ساخته استودیو کوانتیک دریم با حجم ۳۳ گیگابایت و فقط به صورت دیجیتالی برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت. این بازی دومین بازی ریمستر شده بعد از The Nathan Drake Collection است که در بازه زمانی کوتاه برای این کنسول منتشر شده است. این بازی هم‌اکنون و با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برروی فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن قرار گرفته شده است. از تغییرات بازی نسبت به نسخه نسل هفتمی‌اش می‌توان به رزولوشن 1080p و گرافیک بهتر اشاره کرد. همچنین بسته الحاقی Advanced Experiments هم در این نسخه ریمستر شده وجود دارد. در زیر می‌توانید توضیحات رسمی بازی را که در صفحه آن در فروشگاه پلی‌استیشن آمده، مشاهده کنید:
  • مهار‌ت‌های حل مشکلات خود را در بسته الحاقی Advanced Experiments محک بزنید.
  • با درجه سختی Skilled Gamer با چالش‌های سخت‌تری مواجه شوید
  • داستان بازی را هم به صورت سینمایی و هم به ترتیب زمانی تجربه کنید
  • برروی دستگاه مبتنی بر iOS یا اندروید خود و با استفاده از کنترل لمسی بازی را تجربه کنید
علاوه بر Beyond Two Souls استودیو کوانتیک دریم قرار است نسخه ریمستر بازی Heavy Rain را نیز برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کند. هنوز مشخص نیست که آیا پس از انتشار این دو بازی این استودیو قصد دارد که این دو بازی را به صورت فیزیکی و در قالب یک کالکشن برای این کنسول منتشر کند یا خیر. در دیگر اخبار مربوط به کوانتیک دریم، در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه هفته‌ بازی‌های پاریس، دیوید کیج رئیس این استودیو از بازی Detroit: Become Human برای کنسول پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. هنوز اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست. نظر شما درباره نسخه ریمستر شده بازی Beyond Two Souls چیست؟ آیا شما قصد دارید این نسخه را تهیه کنید؟‌ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده