نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

دلایل استودیو تک‌لند برای افزایش قیمت بسته‌الحاقی The Following بازی Dying Light

استودیو تک‌لند اخیرا در اقدامی نامتعارف قیمت بسته‌الحاقی The Following بازی Dying Light را از ۱۵ دلار به ۲۰ دلار افزایش داد. حال سازندگان بازی دلایل خود را برای این اقدام شرح می‌دهند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
بسته‌الحاقی The Following بازی Dying Light در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. این بسته‌الحاقی قرار بود هم به صورت مجزا به قیمت ۱۵ دلار و هم از طریق Season Pass (که قیمت آن ۲۰ دلار بود) عرضه شود که اخیرا تک‌لند قیمت هر‌دوی آن‌ها را افزایش داد. این استودیو در این مورد اعلام کرد:
ساخت بسته‌الحاقی The Following کم کم به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. این بسته شامل چندین مرحله اصلی، مراحل فرعی، توانایی‌های جدید و چالش‌های رانندگی است و فقط مراحل پس از ساخت و ویرایش نهایی آن باقی مانده است. به جرات می‌توان گفت که این بسته در اندازه یک بازی کامل محتویات جدید دارد و حتی می‌توانستیم آن را به صورت یک بازی کاملا مستقل عرضه کنیم. به همین دلیل باید اعلام کنیم که Season Pass بازی از تاریخ ۱۷ آذر به قیمت ۳۰ دلار عرضه خواهد شد. قیمت جدید شامل افرادی که تا آن زمان این محتویات را خریداری کنند نمی‌شود. همچنین قیمت نسخه مجزای The Following هم از این پس ۲۰ دلار خواهد بود.
اگر قصد خرید Season Pass بازی را دارید، می‌توانید تا تاریخ ۱۷ آذر آن را که شامل بسته‌الحاقی The Following نیز می‌شود، به همان قیمت قبلی ۲۰ دلاری خریداری کنید. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده