نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

بروز رسانی جدید Rocket League ورزش‌ های زمستانی را به بازی می آورد

رسیدن زمستان به معنی‌ این است که کم کم بازی‌های ویدیویی مورد علاقه شما با انتشار بروزرسانی‌هایی، محتوای مخصوص این فصل سرد را دریافت می‌کنند. جدیدترین این بازی‌ها، Rocket League است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
سایانیکس، سازنده بازی بسیار محبوب راکت لیگ اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) بروزرسانی با عنوان مراسم بازی‌های زمستانی دریافت خواهد کرد. این بروز رسانی آیتم‌هایی‌ با حال و هوای زمستان به بازی اضافه خواهد کرد. جرمی دانام، نایب رئیس بخش بازاریابی‌ سایانیکس در پستی در وب‌سایت پلی‌استیشن بلاگ با اعلام این خبر افزود این بروزرسانی علاوه بر آیتم‌های جدید، یک بخش جدید به نام روز برفی (Snow Day) را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. این بخش، توپ بازی را با توپ هاکی جایگزین می‌کند و زمین مسابقه را پوشیده از یخ خواهد کرد. تنها کاری که برای آزاد کردن محتوای جدیدی که در این بروزرسانی برای بازی منتشر می‌شوند باید انجام بدهید، انجام مسابقات مختلف است و شما فقط تا تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) برای به دست آوردن این آیتم‌های مخصوص زمستان فرصت دارید. اگر شما این آیتم‌ها را تا پیش از این تاریخ دریافت کنید، می‌توانید برای همیشه آنها را نگاه دارید. لیست کامل ۷ آیتمی که قرار است به بازی اضافه شوند در زیر قابل مشاهده است:
  • راکت تریل مخصوص کریسمس
  • تاپر (وسیله تزیینی که بر روی ماشین قرار می‌گیرد) Blitzen
  • تاپر درخت کریسمس
  • تاپر Sad Sapling
  • تاپر بابا نوئل
  • آنتن آب نبات
  • آنتن کادوی تعطیلات
در دیگر اخبار مربوط به این بازی، قرار است هفته آینده یک بسته الحاقی جدید با فضای آخرالزمانی‌ به نام Chaos Run برای بازی منتشر شود. چندی پیش و به مناسبت انتشار بازی Fallout 4 نیز سازندگان این بازی آنتن مخصوصی با طرح والت بوی معروف مجموعه فال‌آوت را برای بازی خود منتشر کردند. همچنین چندی پیش  سازندگان بازی درباره انتشار آن برروی پلتفرم‌های دیگر، صحبت‌هایی کرده بودند. بازی Rocket League که در تاریخ ۷ جولای (۱۶ تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد، توانست به سرعت به یک بازی محبوب بین طرفداران تبدیل شود. ترکیب رانندگی، فوتبال، سرعت، ذات چند نفره بازی و انتشار محتوای مختلف به صورت مداوم توسط سازنده بازی، این بازی را تبدیل به یکی از غیر منتظره‌ترین بازی‌های موفق امسال کرد.  این بازی توانسته مرز ۵ میلیون دانلود را بر روی دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ رد کند و توانسته بر روی استیم به فروشی بیش از یک میلیون نسخه دست پیدا کند. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده