نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: ویدیو جدید بازی The Division گرافیک زیبای آن را نشان می‌دهد

یوبی‌سافت اخیرا توییتی در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده که شامل یک ویدیوی جدید از بازی The Division و جزییات گرافیکی نسخه‌ی آلفای آن نیز می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
چند روز پیش منبع داخلی تیدوکس اعلام کرده بود که گرافیک نسخه فعلی بازی The Divison تفاوت‌ زیادی با تریلر‌های نمایش داده شده از آن دارد و همین مساله نگرانی‌هایی برای طرفداران این بازی در پی داشت. ولی ویدیوی هر‌چند کوتاهی که اخیرا یوبی‌سافت از نسخه آلفای بازی و به شکل مستقیما ضبط‌شده از نسخه ایکس‌باکس وان آن منتشر کرده، این ادعای تیدوکس را رد می‌کند. چرا که جزییات محیطی و گرافیک بازی در این ویدیو بسیار چشم‌نواز هستند و با توجه به این‌که هنوز شاهد نسخه‌ نهایی نیستیم، احتمالا بهتر هم خواهند شد. البته توییت منتشر شده توسط یوبی‌سافت فقط محدود به ویدیو بازی نیست و این شرکت توضیحاتی هم در مورد سیستم تجهیزات و ارتقای بازی ارایه داده است که متن کامل آن به شرح زیر است:
با هر بار ارتقای سطح‌تان در بازی، به تجهیزات و سلاح‌های جدید‌تری دسترسی خواهید داشت که شخصی‌سازی کامل شخصیت‌تان را ممکن می‌کند.
بازی The Division که امکان انتخاب ۴ شخصیت مختلف را در آن‌واحد در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در تاریخ ۸ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. البته قرار است یک نسخه بتا از این بازی ماه آینده برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شود که می‌تواند گرافیک اصلی آن را نشان دهد. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه منتشر شده توسط یوبی‌سافت را تماشا کنید:

|

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده