// شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

اتحاد لنوو و ریزر برای تولید سری جدید رایانه‌های شخصی ویژه بازی

لنوو، بزرگترین فروشنده کامپیوتر‌های شخصی در جهان با جدیت قصد ورود به حوزه رایانه‌های مخصوص بازی را دارد در این راه اما، این شرکت را ریزر یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان لوازم جانبی کمک خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
لنوو و ریزر امروز از همکاری مهم جدیدی -جهت تولید طیف وسیعی از برند مشترکِ جدید از رایانه‌های شخصی لنوو تحت نام نسخه‌ی ریزر (Razer Edition) رونمایی کردند. نخستین محصول جدید از سری Y دستگاه‌های لنوو آغاز می‌شود که نخستینِ بار در جریان نمایشگاه IFA در ماه سپتامبر معرفی شد. نمونه‌ی اولیه این همکاری در رویداد Dreamhack امروز شهر سوئد نمایش داده می‌شود. دو شرکت در برنامه‌ای بلندپروازانه قصد گسترش روابط جهت همکاری برای توسعه محصولات مشترک را دارند. با نگاهی کلی به اولین نسخه‌ی ریزر از سری لنوو شاهد  اعمال تغییرات در کیس سری Y شرکت لنوو هستیم که تنها در یک قسمت چراغ کیس از رنگ قرمز به رنگ سبزِ آشنا در محصولات ریزر تغییر می‌کند (با نورپردازی جدیدی در قسمت زیرین کیس تشکیل شده از رنگ‌های مختلف). البته افزوده شدن ویژگی‌های ظاهری شرکت ریزر تنها شروعی در محصولات لنوو است. Lenovo_Y_Series_Razer_Edition_Gaming_Desktop_Prototype_3.0رایانه‌های شخصی ویژه بازی آینده‌ی شرکت لنوو، همچنین از تخصص نرم‌افزاری شرکت ریزر نیز بهرمند خواهند شد. نرم‌افزارهای شناخته شده‌ای مانند  Comms (نرم‌افزار چت گروهی ریزر)،Synapse و Cortex که کمک شایانی به مدیریت و بهینه‌سازی تنظیمات بازی‌ها می‌کنند. همچنین ریزر دارای طرفدارانی وفادار و دو آتیشه است که به گفته‌ی لنوو برای توسعه محصولات آینده مورد توجه قرار خواهند گرفت.
بازیکنان هنوز هم مشتریان قابل اعتمادی برای تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی هستند
ویکتور ریوس از لنوو در مصاحبه خود با سایت The Verge گفت:
بازی بخشی از حوزه‌ی بازاریابی رایانه‌های شخصی است که به واقع در حال رشد است.و برای ما، نسبتا با ثبات [بودن این حوزه] هیجان‌انگیز می‌آید.
به عنوان نایب رییس کل کمپانی و در عین حال مدیر بخش‌های کارگاه و پی‌سی‌های مخصوص بازی، وی رهبری این طرح جدید را برعهده دارد. همراه با ایسر و ایسوس، سازندگان رایانه‌های شخصی شرکت لنوو در حال شرط‌بندی بزرگی برروی رایانه‌های مخصوص بازی، جهت تجدید فروش رایانه‌هایی با کیفیت بالا (حرفه‌ای) با حاشیه‌ی سوددهی امن است.  هرچند ریوس نیز اذعان کرد که بسیاری از بازیکنان  متعهد هنوز علاقمند به جمع‌آوری و سرهم کردن دستگاه مورد نظر خود هستند. Lenovo_Y_Series_Razer_Edition_Gaming_Desktop_Prototype_1.0ترکیب نسخه‌ ریزر رایانه‌های شخصی لنوو به شکلی نیست که شما قادر به انتخاب دقیق طراحی تک‌ تک اجزای آن به صورت مجزا باشید. به این معنی که این رایانه بدون هیچ نرم‌افزار اضافی و بدون اضافیات غیر ضروری (به غیر از ال‌ای‌دی رنگارنگ) تنها برروی عملکرد بالا و قابل اعتماد بودن تمرکز دارد. لنوو و ریزر همچنین پتانسیل بالایی را در اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی به عنوان یک کاتالیزور برای خرید رایانه‌های قدرتمندتر جهت جذب بیشتر مشتریان به بازار رایانه‌های حرفه‌ای را در همکاری با یکدیگر اعمال کرده‌اند. این دو شرکت با سرمایه‌گذاری مشترک و برای توسعه‌ی طبقه‌بندی جدیدی از محصولات خود به عنوان بخشی از همکاری عمیق در سال ۲۰۱۶، تلاش زیادی می‌کنند. اولین رونمایی رسمی از رایانه‌های شخصی این همکاری مشترک -جهت گسترش تدریجی روند پیشرفت در طول سال-  در نمایشگاه CES 2016 شهر لاس وگاس در ماه ژانویه انجام می‌شود. منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده