نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴

احتمال معرفی‌ بازی Ace Combat 7 در جریان مراسم Playstation Experience

به نظر می‌رسد طرفداران مجموعه بازی هواپیمایی اکشن Ace Combat در جریان مراسم Playstation Experience 2015 خبر خوشی‌ خواهند شنید! بنا به گزارشات منتشر شده، سونی از قسمت هفتم بازی در این مراسم رونمایی خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بنا به گزارش وب‌سایت دوال‌شاکرز، یک وب‌سایت ژاپنی با کندو کاو در جدیدترین بروزرسانی بازی Ace Combat: Infinity به پیام‌هایی‌ در این بروزرسانی دست یافته که کلمات Ace Combat 7 و Playstation Experience در آن‌ دیده می‌شوند. متن کامل پیام که قسمت اعظم آن‌ ژاپنی است، به شرح زیر است:
ACE COMBAT INFINITY エースコンバット7のエンブレムをゲットせよ! Obtain some ACE COMBAT 7 emblems! Obtenez des emblèmes de ACE COMBAT 7 ! Ottieni degli emblemi di ACE COMBAT 7! Holen Sie sich “ACE COMBAT 7″-Embleme! ¡Conseguid emblemas de ACE COMBAT 7! Получите эмблемы ACE COMBAT 7! パイロット各位 「エースコンバット インフィニティ」をプレイいただきありがとうございます PlayStationExperience2015にて、エースコンバット7の発表が行われました トレーラー動画も配信しておりますので、 ”エースコンバット7”あるいは”PlayStationExperience2015”を検索してご覧ください 新作発表を記念して、エースコンバット7のエンブレムがゲットできるスペシャルチャレンジが発生中です”
این پیام نشان می‌دهد که قسمت بعدی بازی Ace Combat هفته آینده و در جریان مراسم Playstation Experience رونمایی خواهد شد. نام این بازی جدید، Ace Combat 7 خواهد بود. علاوه بر معرفی‌ بازی، این احتمال می‌رود که تریلری نیز از آن‌ پخش شود. به هر حال برای مطلع شدن از صحت این مساله باید تا هفته آینده و مراسم تجربه پلی‌استیشن منتظر بمانیم. مراسم Playstation Experience 2015 در در تاریخ ۵ و ۶ دسامبر (۱۴ و ۱۵ آذر) برگزار خواهد شد. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما از طرفداران قدیمی این مجموعه هستید و دوست دارید که یک نسخه نسل هشتمی از این بازی را ببینید؟ منبع: Only SP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده