نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

نویسنده فیلم The Force Awakens: این یک فیلم علمی تخیلی نیست!

لاورنس کاسدان، یکی‌ از نویسندگان فیلم بسیار مورد انتظار The Force Awakens در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت وایرد داشت اعلام کرده که جدیدترین فیلم مجموعه جنگ ستارگان یک فیلم در ژانر علمی‌ تخیلی‌ نیست! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
لاورنس کاسدان، یکی‌ از افرادی که وظیفه نویسندگی فیلمنامه فیلم Star Wars The Force Awakens را بر عهده داشته، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت وایرد داشت، اعلام کرد که در حقیقت این فیلم یک فیلم علمی‌ تخیلی‌ نیست:
جنگ ستارگان ژانر مخصوص به خودش است. این فیلم تلفیقی از ژانرهای فانتزی، اسطوره‌ای، علمی‌ تخیلی‌، آکیرا کوروساوا و فلش گوردون است! به همین دلیل می‌تواند داستان‌های بسیار زیادی را در خود داشته باشد. جنگ ستارگان می‌تواند هرچیزی باشد که شما بخواهید.

تریلر فیلم Star Wars The Force Awakens

|

همچنین وی در ادامه در مورد انتظارات خودش و جی جی آبرمز (کارگردان فیلم) در مورد قسمت هفتم این فیلم صحبت کرد:
کاری که ما می‌خواستیم بکنیم این بود که فیلم جوری ساخته شود که حس و حال سه‌گانه اول را به طرفداران القا کند. یعنی هم سرگرم کننده و هم لذت بخش باشد. آبرامز تمام استعداد‌های خود را در این فیلم به کار گرفته است. از پویایی دوربین فیلمبرداری گرفته تا حس شوخ طبعیش تا درک درستش از موقعیت تا ایده‌هایش برای داستان و من حس می‌کنم که ما توانسته‌ایم به هدف اصلی‌ یعنی لذت بخش بودن فیلم دست پیدا کنیم. حتی برای من هم این یک حس عجیبی‌ است. وقتی‌ به فیلم نگاه می‌کنم، نمی‌توانم مقاومت کنم و فیلم من را قلقلک می‌دهد.
قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی،جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) برنامه‌ریزی شده است. وقایع فیلم Star Wars: The Force Awakens، سی‌ سال پس از داستان فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) اتفاق می‌افتد و در این فیلم ما شاهد نسل جدیدی از قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی‌ خواهیم بود. بسیاری از شخصیت‌های معروف سه‌گانه اول فیلم نیز در قسمت هفتم جنگ ستارگان حضور دارند. در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش آبرامز درباره سرنوشت لوک اسکای‌واکر صحبت‌هایی کرده بود همچنین اعلام شد که به دلیل جلوگیری از لو رفتن داستان فیلم، The Force Awakens در ۴ مراسم اهدای جوایز امسال غایب خواهد بود.علاوه بر این هفته گذشته اعلام شد که فیلم از پیش فروش بلیط‌هایش درآمدی بالغ بر ۵۰ میلیون دلار کسب کرده است. ۳ تبلیغ تلویزیونی جدید نیز برای فیلم منتشر شد که می‌توانید آنها را در زومجی مشاهده کنید. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert] منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده