نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بلک پنتر نقشی‌ کلیدی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی‌ خواهد داشت

هرچه بیشتر به زمان اکران فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌ (Captain America: Civil War) نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات جدیدتری از این فیلم منتشر می‌شود. حال اطلاعات جدیدی در رابطه با شخصیت پلنگ سیاه (Black Panther) منتشر شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
چدویک بزمن، بازیگر نقش شخصیت پلنگ سیاه (Black Panther) در فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول، در مصاحبه‌ای که با مجله اینترتینمنت ویکلی داشت، از اهمیت نقش این شخصیت در فیلم حرف زد. با توجه به توضیحات بزمن، بلک پنتر در جنگ بین کاپیتان آمریکا و مرد آهنی نقشی‌ اساسی‌ بازی خواهد کرد. هم کاپیتان آمریکا و هم مرد آهنی سعی‌ دارند که این شخصیت را به سمت خود بیاورند تا وی برای آنها بجنگد:
مطمئنا این مساله که وی انتخاب کند که برای کدام یک از طرفین بجنگد، خیلی‌ سخت خواهد بود. وی باید تصمیم بگیرد که با توجه به اتفاقات گذشته، در این دنیای جدید طرف کدام یک از این دو ابر قهرمان را بگیرد.
در ادامه بزمن گفت که خود این شخصیت فشار بسیار زیادی را بر روی خودش گذشته است تا بتواند انتظارات مردم کشورش یعنی  واکاندا را برآورده کند.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

کوین فیگ، رئیس استودیوهای مارول نیز در مصاحبه‌ای که با این مجله داشت اعلام کرد حضور شخصیت بزمن در مرکز درامای فیلم بسیار حیاتی است زیرا آنها با اینکار می‌خواهند که تماشاچیان را برای فیلم تکی‌ این شخصیت که قرار است درسال ۲۰۱۸ اکران شود، آماده کنند:
ما این شخصیت را در فیلم جنگ داخلی‌ معرفی‌ می‌کنیم و وی را به یک شخصیت کامل تبدیل می‌کنیم. حضور او در این فیلم اصلا کوتاه و سطحی نیست.
با اینکه حضور اسپایدرمن نیز در فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌ تایید شده، اما به نظر می‌رسد این فیلم تمرکز بیشتری نسبت به مرد عنکبوتی بر روی شخصیت پلنگ سیاه دارد. فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌ که در تاریخ ۶ می سال ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) اکران خواهد شد، داستان تفرقه بین ابرقهرمانان را روایت می‌کند که کاپیتان آمریکا و مرد آهنی هر کدام رهبر یکی‌ از طرفین هستند. چندی پیش بود که دلیل اصلی دعوای این دو ابرقهرمان مشخص شد. علاوه بر این، تام هالند، هنرپیشه جدید نقش اسپایدرمن از وجه تمایز خود با دیگر ابرقهرمانان این فیلم گفته بود. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده